Pojawienie się tych nowości to kolejny krok firmy w kierunku rozwoju i podążanie za potrzebą klienta, który coraz częściej chce urozmaicać swoje dania, szuka nowych smaków i chce dodawać nowe produkty co codziennego menu. Polacy kochają smaki świata i chcą się nimi cieszyć w swoich domach. Chcą odwzorować, poznane w różnych zakątkach świata lub restauracjach, smaki i potrawy. Kolejne nowe produkty stanowią odpowiedź na te potrzeby. Co warto dodać, do zespołu firmy należą wykfalifikowani dietetycy i doświadczeni szefowie kuchni, którzy codziennie próbują połączyć kuchnię orientalną z rodzimą i tworzą przepisy, które mają być łatwe do odwzorowania w domu.
De Care wprowadza cztery tradycyjne koreańskie marynaty.
W styczniu do sklepów w całej Polsce trafiły nowe produkty od firmy De Care.
- Na polskim rynku brakowało łatwo dostępnych marynat, które bazują na oryginalnym, koreańskim smaku potraw z grilla. O’food jest znaną na świecie koreańską marką, która posiada w swojej ofercie wysoko jakościowe produkty. Obecnie wprowadzamy do sprzedaży dla naszych klientów marynaty do dań Galbi i Bulgogi. Dzięki zachowaniu tradycyjnej koreańskiej metody fermentacji i autentycznym składnikom, mięso nabiera unikalnego smaku. Marynaty są nierozłącznym składnikiem koreańskich dań BBQ i mogą wnieść dużo nowych doznań kulinarnych do naszej codziennej kuchni – mówi Rene Starzomska, członek Zarządu De Care Group.
Marynaty nie zawierają konserwantów ani sztucznych aromatów czy barwników. Sprzedawane są w poręcznych butelkach o pojemności 280 g.
Poszerzenie oferty De Care o pięć sosów tajskiej marki Ros Thai Thai
Sosy charakteryzują się autentycznym pochodzeniem i oryginalnym azjatyckim smakiem. Różnią się zastosowaniem i w zależności od rodzaju są znakomitymi dipami, stanowią bazy do przygotowania potraw lub są świetnymi dodatkami do dań, a nawet składnikami marynat i dresingów.
De Care wprowadziło do oferty 5 nowych sosów:
– Cały czas słuchamy konsumentów i ich potrzeb. To jest nasza recepta na sukces. Od lat obserwujemy w Polsce rosnące zainteresowanie kuchniami azjatyckimi i dlatego stale powiększamy nasze portfolio produktów, tak aby sprostać tym potrzebom. Pochodząca z Tajlandii marka Ros Thai Thai charakteryzuje się ciekawymi smakami i wysoką jakością. Nasi szefowie kuchni szukają nowych zastosowań oferowanych przez firmę produktów. Robią to w ramach kuchni azjatyckiej (jeden z naszych szefów jest Tajem z wieloletnim doświadczeniem w najlepszych restauracjach w Azji), a także znajdując ich zastosowanie w Polskich potrawach. Przepisami dzielimy się na stronach internetowych i w social mediach, dzięki czemu każdy w domowym zaciszu może przygotować danie zawierające aromaty i smaki z odległych zakątków świata – mówi Rene Starzomska, członek Zarządu De Care Group.
Sosy są bazami do znanych dań, takich jak Pad Thai, Holy basil lub gotowymi do użycia dipami do potraw, np. do Spring rolls.
Produkty można kupić za pomocą platform zakupowych, a także będą znajdować się w sklepach w całej Polsce, od 5 stycznia.
Fot. De Care
Informacja prasowa