Kiko Milano na Milano Fashion Week

Makijaż wprost z wybiegu.
Moda i make-up to duet nierozerwalny. Na wybiegach podziwiane są nie tylko kreacje, ale również makijaże, które są kropką nad i całego looku. Doskonale wie o tym włoska marka KIKO MILANO, której nie mogło zabraknąć podczas zakończonego niedawno Tygodnia Mody w Mediolanie. W tym roku makijaże wykonane za pomocą jej kosmetyków „chodziły” na czterech pokazach.

Milano Fashion Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie mody, podczas którego prezentowane są najnowsze kolekcje projektantów luksusowych marek. A że moda i makijaż to duet nierozerwalny, na wybiegach podziwiane są nie tylko kreacje, ale i właśnie makijaże. W tym roku KIKO MILANO – włoska marka makijażowa nr 1, a zarazem wieloletni partner MFW – była sponsorem makijażu na czterech pokazach włoskich domów mody: N21, Philosophy di Lorenzo Serafini, Sportmax i Ferragamo.

Pokazowi kolekcji Sportmax na sezon jesień-zima 2024/2025 towarzyszył makijaż inspirowany latami 80. i 90. z naciskiem na czerwone aksamitne usta. Do tego maksymalnie podkreślone rzęsy i, w rockowej wersji, czarna oprawa oczu uzyskana za sprawą roztartej kredki i mocno napigmentowanego cienia. Make-up ten stworzył Karim Rahman, dla którego dwie ostatnie dekady XX. wieku to kwintesencja kobiecości, mocy i zmysłowości.

Siddhartha Simone, odpowiedzialna za makijaż modelek podczas pokazu marki Philosophy di Lorenzo Serafini, zaproponowała zaś dwie wersje „cupid look” – złotą i srebrną. Jej koncepcja najmodniejszego make-upu na sezon AW24/25 to porcelanowa, przypominająca wypolerowane jabłko, pełna blasku skóra oraz usta i oczy przyciągające spojrzenia minimalistycznymi, ale wyraźnymi świetlistymi akcentami.

Również marka N21 postawiła na makijaże wykonane z użyciem kosmetyków Kiko Milano, a dokładnie na „make-up no make-up”. Przygotował je wspominany już Karim Rahman. W tym wypadku skupił się całkowicie na efekcie nude – w centrum uwagi znalazły się oczy: precyzyjne wytuszowane rzęsy i perfekcyjne podkreślone brwi oraz aksamitny efekt drugiej skóry i naturalna cera. Słowa-klucze tego looku to czystość i delikatność.

Pokazowi najnowszej kolekcji marki Ferragamo towarzyszył zaś make-up, w którym główną rolę grała niezwykle promienna skóra. Lekki, czysty look uzyskano dzięki idealnie uporządkowanym brwiom i delikatnie podkreślonym ustom. Taki makijaż, doskonały na co dzień i prosty do wykonania, to hołd dla naturalne kobiecej siły.

Fot. Kiko Milano
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat