A Ty, jaką kobietą jesteś?

Opublikowano: 2019-02-04
Konkurs E. Wedel - weźmiesz w nim udział?
Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze w zależności od roli w którą się wcielasz?

Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie - mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium i od 1 do 10 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15 lutego w Warszawie, a jej efekty zostaną opublikowane w magazynie Viva!, dostępnym na rynku od 7 marca, czyli w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet.

Trzy czekolady, trzy oblicza kobiecości
Czekolada Gorzka 80% jest silna, wariant „Cząstki pomarańczowe” wyraża energię, a „Orzechy laskowe i słony karmel” intryguje – każda z czekolad wedlowskiej linii Premium reprezentuje inny typ kobiecej osobowości. To właśnie z myślą o kobietach i dla kobiet, E. Wedel realizuje kampanię, której częścią jest konkurs na Instagramie: „Oblicza kobiecości”.

Na czym polega konkurs? Należy wybrać jedno z trzech oblicz kobiecości E. Wedel (silna, energiczna lub intrygująca), pokazać je na zdjęciu (poprzez stylizację, makijaż czy cokolwiek przyjdzie nam do głowy) i opublikować je na swoim instagramowym profilu, w opisie wyjaśniając swój wybór, nie zapominając przy tym o dodaniu hasztagów: #wedel i #obliczakobiecości oraz otagowaniu @e.wedel. Uwaga: zgłaszające się osoby powinny pamiętać, że sesja zdjęciowa, będąca nagrodą w konkursie, zostanie zorganizowana  15 lutego (piątek) w Warszawie.

Dla kobiet i z kobietami
Konkurs wspiera Omenaa Mensah, która sama uosabia różne oblicza kobiecości.  Jest silną kobietą biznesu, prowadzącą Omenaa Foundation, która działa m.in. na rzecz tolerancji,  edukacji  dzieci i młodzieży w Ghanie, jest energiczna, np. gdy szusuje po zaśnieżonych stokach, a  na wieczorne wyjścia przybiera intrygujące oblicze.
Każda kobieta zmienną jest… i bardzo dobrze! Cenię w kobietach różnorodność, uwielbiam ich umiejętność zmieniania się w zależności od okazji, humoru, czy swojego kaprysu, cieszę się, że nie pozwalamy sobie na zaszufladkowanie. Kampania E. Wedel to hołd dla kobiet, poza tym marka jest partnerem strategicznym spektaklu ”Czarno to widzę”, którego premierę planujemy w listopadzie 2019 roku i który będzie wspierał budowę naszej szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie, dlatego z przyjemnością zaangażowałam się w tę inicjatywę – mówi Omenaa Mensah, Prezeska Omenaa Foundation.

E. Wedel kocha kobiety i chce je rozpieszczać - właśnie dlatego stworzono  linię Czekolad Gorzkich Premium, które wyróżnia zawartość kakao z Ghany, eleganckie opakowanie i starannie wyselekcjonowane składniki.

O konkursie
Konkurs trwa od 1 do 10 lutego 2019 r. Wyniki konkursu, 11 lutego ogłosi Omenaa Mensah na swoim profilu na Instagramie. Sesja zdjęciowa (zaplanowana na 15 lutego 2019 r.) zostanie opublikowana w numerze 5/2019 magazynu Viva!, który ukaże się w przeddzień Dnia Kobiet. Za obiektywem stanie Marta Wojtal, fotografka gwiazd.

Fot. Lotte Wedel
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
gggasd