Stacja chce jeszcze bardziej zbliżyć się do widzów w Polsce – od września br. zespół TLC wzmocni doświadczona dziennikarka, producentka oraz osobowość telewizyjna – Agata Młynarska. Stanie ona na czele kolejnego etapu rozwoju kanału, dostosowując go do wymagań polskiej widowni.
Telewizja TLC to jeden z największych międzynarodowych sukcesów Discovery. Za jej pośrednictwem ponad 330 milionów odbiorców na świecie śledzi losy Buddiego Valastro („Słodki biznes”), kibicuje poszukiwaniom wymarzonych sukien ślubnych z pomocą Randiego Fenoli („Salon Sukien Ślubnych”) oraz towarzyszy życiowym perypetiom Whitney Thore, która mimo znacznej nadwagi jest szczęśliwą, spełnioną i emanującą seksapilem kobietą („Szczęście nie zna wagi”).
TLC to jednak nie tylko popularne, międzynarodowe formaty. Kanał stara się pozostać jak najbliżej polskiego widza - zaprasza swoje zagraniczne gwiazdy do Polski, organizuje charytatywne imprezy plenerowe oraz realizuje wiele lokalnych produkcji („Salon Sukien Ślubnych: Polska”, „Undressed: randka w łóżku”, „Seks bez tajemnic”).
- Naszą ambicją jest przekształcenie marki TLC w prawdziwy lovebrand. Telewizję pełną emocji, która inspiruje i angażuje polskich widzów za pośrednictwem wielu ekranów. Współpraca z Agatą Młynarską, osobą niezwykle dynamiczną, z ogromnym doświadczeniem w mediach i komunikacji, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania polskiej widowni i wejść z nią w jeszcze bliższy dialog. – powiedziała Katarzyna Kieli, President & Managing Director, Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
- Współpraca z TLC to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania swojego dotychczasowego doświadczenia w realizacji pomysłów, które pozwolą polskiej publiczności odnaleźć siebie w tej silnej, międzynarodowej marce. – podkreśliła Agata Młynarska.
Agata Młynarska rozpocznie współpracę z Discovery z początkiem września br. jako Head of TLC Development. Będzie ściśle współdziałać z dotychczasowymi zespołami - programowym oraz marketingowym, wypracowując dalszą, w pełni zintegrowaną strategię stacji.
Fot. TLC
Informacja prasowa