Agata Młynarska z TLC

Agata Młynarska rozpoczyna współpracę z telewizją TLC.
TLC to jedna z flagowych marek w portfolio Discovery w Polsce. Od blisko 6 lat porusza serca polskich odbiorców, opowiadając prawdziwe, czasem zaskakujące, ale zawsze pełne emocji historie.

Stacja chce jeszcze bardziej zbliżyć się do widzów w Polsce – od września br. zespół TLC wzmocni doświadczona dziennikarka, producentka oraz osobowość telewizyjna – Agata Młynarska. Stanie ona na czele kolejnego etapu rozwoju kanału, dostosowując go do wymagań polskiej widowni.

Telewizja TLC to jeden z największych międzynarodowych sukcesów Discovery. Za jej pośrednictwem ponad 330 milionów odbiorców na świecie śledzi losy Buddiego Valastro („Słodki biznes”), kibicuje poszukiwaniom wymarzonych sukien ślubnych z pomocą Randiego Fenoli („Salon Sukien Ślubnych”) oraz towarzyszy życiowym perypetiom Whitney Thore, która mimo znacznej nadwagi jest szczęśliwą, spełnioną i emanującą seksapilem kobietą („Szczęście nie zna wagi”).

TLC to jednak nie tylko popularne, międzynarodowe formaty. Kanał stara się pozostać jak najbliżej polskiego widza - zaprasza swoje zagraniczne gwiazdy do Polski, organizuje charytatywne imprezy plenerowe oraz realizuje wiele lokalnych produkcji („Salon Sukien Ślubnych: Polska”, „Undressed: randka w łóżku”, „Seks bez tajemnic”).

- Naszą ambicją jest przekształcenie marki TLC w prawdziwy lovebrand. Telewizję pełną emocji, która inspiruje i angażuje polskich widzów za pośrednictwem wielu ekranów. Współpraca z Agatą Młynarską, osobą niezwykle dynamiczną, z ogromnym doświadczeniem w mediach i komunikacji, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania polskiej widowni i wejść z nią w jeszcze bliższy dialog. – powiedziała Katarzyna Kieli, President & Managing Director, Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).

- Współpraca z TLC to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania  swojego dotychczasowego doświadczenia w realizacji pomysłów, które pozwolą polskiej publiczności odnaleźć siebie w tej silnej, międzynarodowej marce. – podkreśliła Agata Młynarska.

Agata Młynarska rozpocznie współpracę z Discovery z początkiem września br. jako Head of TLC Development. Będzie ściśle współdziałać z dotychczasowymi zespołami - programowym oraz marketingowym, wypracowując dalszą, w pełni zintegrowaną strategię stacji.

Fot. TLC
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat