Akademia Smaku urządza się na nowo

Opublikowano: 2019-01-24
Dorota Szelągowska nową ambasadorką Akademii Smaku.
Akademia Smaku z kuchni wychodzi wprost „na salony”. Kulinarny portal marki Bosch prowadzony do tej pory pod okiem Mateusza Gesslera, przechodzi metamorfozę i urządza się na nowo.

Receptą na stworzenie niejednej wysmakowanej przestrzeni podzieli się z nami nowy ambasador marki – Dorota Szelągowska. Doskonały smak to nie tylko kwestia dobrego przygotowania potrawy. Wysmakowana może być również przestrzeń wokół nas. Kuchnia to szczególne miejsce, w którym łączy się świat kulinariów ze światem designu. Odpowiednie wyważenie tych dwóch kwestii często stanowi dla nas duże wyzwanie. Dlatego już teraz o najlepszy smak potraw, ale też nienaganny styl całego mieszkania zadba wyjątkowy duet – wieloletni ambasador marki Bosch, Mateusz Gessler, oraz ekspertka od urządzania wnętrz – Dorota Szelągowska.

Każdy dom ma swoje smaki. To zapach, wygląd, skojarzenia, podróż w czasie i powrót do konkretnych miejsc. W 2019 roku Akademia Smaku marki Bosch przechodzi metamorfozę i zostanie podzielona na dwie równorzędne sekcje, w których użytkownicy znajdą wartościowe treści dotyczące zarówno kulinariów, jak i urządzania. Za część dotyczącą smaku oraz przygód kulinarnych niezmiennie będzie odpowiadał Mateusz Gessler. Nie zabraknie także pysznych filmików Tomka Lacha. Z kolei część stylowych i funkcjonalnych wnętrz będzie należała do Doroty Szelągowskiej.

Marka Bosch dla wszystkich użytkowników portalu www.akademiasmaku.pl przygotowała też specjalną niespodziankę. Na stronie dostępna będzie relacja z procesu urządzania prywatnej kuchni Mateusza Gesslera. Trzeba przyznać, że aranżacja takiego pomieszczenia osobie, która na co dzień zajmuje się gotowaniem, stanowi nie lada wyzwanie, jednak Dorota Szelągowska postanowiła je podjąć, a efektami współpracy ambasadorowie marki podzielą się na stronie Akademii Smaku.

Akademia Smaku w odświeżonej formie to wyjątkowe miejsce w sieci gdzie świat kulinariów przenika się ze światem wnętrz. Dzięki temu użytkownicy portalu będą mogli poznać wszystkie wymiary smaku i otrzymają jeszcze więcej inspiracji oraz porad ekspertów, które z powodzeniem będą mogli zastosować u siebie w domu.

Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę social media w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA.

Fot. Bosch
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat