Akcja zakupowa Coccodrillo i Sylveco

“Dbamy o dziecięce uśmiechy”.
Znana dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje z okazji Światowego Dnia Uśmiechu specjalną akcję zakupową pod hasłem „Dbamy o dziecięce uśmiechy”. 1 października, w sklepie online Coccodrillo do zakupów dołączane będą szczoteczki i pasty do zębów od partnera akcji — firmy Sylveco.

Coccodrillo rozpocznie akcję zakupową z okazji Światowego Dnia Uśmiechu 1 października, w sklepie online marki na coccodrillo.eu. W ramach akcji, do każdego złożonego zamówienia Klienci otrzymają szczoteczkę lub pastę do zębów dla dzieci od polskiej marki kosmetycznej i partnera akcji — Sylveco. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów.

- Nie od dziś wiadomo, że śmiech to zdrowie, a ten dziecięcy cieszy nas najbardziej. Stąd pomysł, by z okazji Światowego Dnia Uśmiechu zorganizować dla naszych małych Klientów akcję zakupową. Dzięki niej oraz działaniom na blogu Kids are kids chcemy edukować rodziców i dzieci, że aby uśmiech był piękny, należy o niego odpowiednio zadbać — mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.

Patronami medialnymi akcji zakupowej są: Magazyn Dzieci, Mamy Mamom, Świat Przedszkolaka i Świat Pierwszoklasisty.

Fot. Cocodrillo, Sylveco
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat