Coccodrillo rozpocznie akcję zakupową z okazji Światowego Dnia Uśmiechu 1 października, w sklepie online marki na coccodrillo.eu. W ramach akcji, do każdego złożonego zamówienia Klienci otrzymają szczoteczkę lub pastę do zębów dla dzieci od polskiej marki kosmetycznej i partnera akcji — Sylveco. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów.
- Nie od dziś wiadomo, że śmiech to zdrowie, a ten dziecięcy cieszy nas najbardziej. Stąd pomysł, by z okazji Światowego Dnia Uśmiechu zorganizować dla naszych małych Klientów akcję zakupową. Dzięki niej oraz działaniom na blogu Kids are kids chcemy edukować rodziców i dzieci, że aby uśmiech był piękny, należy o niego odpowiednio zadbać — mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
Patronami medialnymi akcji zakupowej są: Magazyn Dzieci, Mamy Mamom, Świat Przedszkolaka i Świat Pierwszoklasisty.
Fot. Cocodrillo, Sylveco
Informacja prasowa