Antonio Banderas zrywa z zalegającymi resztkami jedzenia

Antonio Banderas zrywa z zalegającymi resztkami jedzenia w nowej kampanii reklamowej orbit®.
Dziś wystartowała globalna kampania reklamowa bezcukrowych gum do żucia Orbit® z udziałem hollywoodzkiej gwiazdy filmowej Antonia Banderasa.

Reklama „Zerwij z resztkami jedzenia” ukazuje Antonia Banderasa, obok animowanej kolekcji złośliwych postaci „jedzonek”, które w humorystyczny sposób wprowadzają temat zerwania. Orbit® to wiodąca marka bezcukrowych gum do żucia, której producentem jest firma Wrigley.

Emisja kampanii zaplanowana na 14 lutego 2013 (Walentynki) zachęca konsumentów do żucia bezcukrowych gum Orbit® po każdym posiłku, aby „zerwać” z resztkami jedzenia, które pozostają w ustach, w ten sposób utrzymując czyste i zdrowe zęby.

Co zobaczymy w spocie telewizyjnym?
W reklamie widzimy gwiazdę Shrek’a i Desperado w restauracji. Aktor właśnie kończy posiłek, kiedy zauważa, że w ustach pozostały mu resztki jedzenia po posiłku. Następnie na stole pojawia się animowany „gang jedzonek”, złożony z popularnych produktów spożywczych, między innymi pączka i babeczki.

Antonio Banderas robi wszystko, aby pozbyć się resztek jedzenia, pochyla się nad stołem i komentuje: „Słuchaj, obiad skończony i to, co nas łączy też skończone”. Zaniepokojony pączek stara się ratować swoją sytuację mówiąc: „Ty zrywasz ze mną?”. Wymiana zdań odwołuje się do stereotypowej, hollywoodzkiej sceny zerwania i trwa do momentu, w którym pewny siebie Antonio Banderas wyjmuje paczkę bezcukrowych gum do żucia Orbit® i dwie z nich wrzuca do ust. W tym momencie, animowany „gang jedzonek” zostaje zmieciony przez potężną siłę czyszczącą bezcukrowej gumy, co stanowi przypieczętowanie zerwania z pączkiem.

Zadowolony Banderas odchodzi od stołu z uśmiechem na twarzy, a lektor dodaje „Zerwij z resztkami jedzenia”. Na zakończenie spotu ukazuje się hasło „Dla czystych i zdrowych zębów: Jedz, pij, żuj Orbit®”.

„Animacja jest moją pasją, a granie obok animowanej postaci, w przeciwieństwie do podkładania głosu jednej z nich, było dla mnie czymś zupełnie nowym. Praca z „gangiem jedzonek” była bardzo zabawna. Mimo to musiałem się dużo bardziej koncentrować grając obok pączka, ponieważ łatwo mógł ukraść moją scenę. To było trochę stresujące” – powiedział Antonio Banderas.

Jarosław Kutelski – Dyrektor Działu ds. Korporacyjnych Polska, Węgry i Kraje Bałtyckie w firmie Wrigley Poland, podkreśla: „W ramach kampanii „Jedz, pij, żuj Orbit®” chcieliśmy stworzyć coś naprawdę zabawnego, co odzwierciedlałoby związek naszego konsumenta z jedzeniem. Wszyscy kochamy jeść i pić, jednak w pewnym momencie po skończonym posiłku pozostają resztki jedzenia, których trudno jest się pozbyć. Antonio Banderas znakomicie wciela ten scenariusz w życie z pomocą swoich przyjaciół z „gangu jedzonek”. Naszym zamiarem było lekkie i angażujące podkreślenie zalet żucia bezcukrowych gum Orbit® po jedzeniu i piciu w utrzymaniu prawidłowej higieny jamy ustnej.”

Spot telewizyjny został opracowany przez agencję Energy BBDO, a media do kampanii zaplanował MediaCom Warszawa.

Fot. Wrigley
IP




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat