BANDI ma na swoim koncie setki innowacyjnych kosmetyków, zabiegów pielęgnacyjnych, dziesiątki nagród i olbrzymie grono lojalnych klientów. Firma zawsze stawiała na rozwój, wyselekcjonowane składniki, optymalne stężenia, skuteczne receptury i właśnie dzięki wysokiej jakości zyskała pozycję lidera polskiej pielęgnacji profesjonalnej i wiernych klientów.
Jak podkreśla właścicielka: „Zawsze chcieliśmy budować firmę godną zaufania o bardzo dobrej opinii wśród odbiorców. Zależy nam, aby być blisko klientów, rozwijać się z nimi i podnosić poziom świadomości kosmetycznej. Tworzymy produkty dla profesjonalistów i osób, które oceniają produkty nie tylko poprzez opakowanie, ale oczekują więcej, patrzą głębiej i dla których liczą się efekty. – Joanna Draniak-Kicińska”
Dziś firma BANDI to również jej amerykańska siostra, czyli marka {SAVE}, która udowadnia, że w USA jest miejsce dla polskich kosmetyków. To także młoda, bo stworzona w 2020 r. marka drSkin Clinic, oparta o holistyczne podejście do pielęgnacji.
Skuteczne receptury, technologia, nieustanny rozwój i ekspansja zagraniczna… to nie wszystko. Jak zawsze stoją za tym ludzie, a zespół BANDI to zgrana ekipa, pełna ciekawych pomysłów i zawsze gotowa nieść pomoc. Kilka lat temu zrodziła się nieszablonowa myśl wsparcie budowy domu dla matek z ośrodków resocjalizacyjnych poprzez napisanie książki i tak powstała akcja: czytamydlamamy.org. Niekonwencjonalnych pomysłów w BANDI nie brakuje i na pewno firma jeszcze nie jednym zaskoczy, nie tylko w kosmetyce.
Kosmetyki dostępne na www.bandi.pl
Fot. BANDI
Informacja prasowa