Kolekcja Barbie x Missguided złożona z 43 modowych ‘must-haves’ zrodziła się na fali fascynacji duchem feministycznym i odzwierciedla energię inspirujących, młodych kobiet tego wyjątkowego ruchu.
Markę Barbie stworzyła wizjonerska Ruth Handler, aby pokazać dziewczynkom, że kobiety mają wybór.
58 lat i ponad 180 karier później, Barbie nadal pozostaje niekwestionowaną czempionką umacniania roli kobiety i doskonałym odzwierciedleniem popkultury. Marka Missguided poprzez wspólną kolekcję włącza Barbie do swojego ruchu #babesofmissguided, oddając tym samym cześć zarówno wyjątkowej lalce, jak i wszystkim silnym, inspirującym kobietom.
W kolekcji złożonej z 43 elementów zaprojektowanych przez Missguided znalazł się duży wybór topów, akcesoriów, elementów denimowych, ubrań wierzchnich oraz strojów kąpielowych. Linię doskonale podsumowuje określenie „wygodna moda”, gdyż marka przewidziała w niej elementy outfitu na co dzień, które każda prawdziwa “Missguided girl” może dowolnie zestawiać z częściami stroju ze swojej obecnej garderoby, z łatwością poruszając się przy tym w popularnej palecie czerni, bieli i różu z domieszką camo.
Na plecach oversize’owych kurtek oraz na podartych denimowych itemach znalazło się przeskalowane ikoniczne logo Barbie, a pikowane satynowe bomberki i stroje kąpielowe w popularny print camo zdecydowanie pozwalają wyróżnić się z tłumu. Ten eklektyczny mix można nosić na wiele sposobów, od oversize’owych stylizacji po dopasowane outfity zaprojektowane tak, by każda dziewczyna znalazła styl, który idealnie pasuje do wyjątkowej figury każdej z nich. Wśród akcesoriów znajdziemy prawdziwe perełki takie jak etui na telefony, czapeczki z daszkiem czy niezbędne saszetki-nerki.
W kampanii Missguided promującej nową kolekcję ubrania doskonale prezentują się również na lalce Barbie – pięć stylizacji zaprojektowano w mini wersji skrojonej na miarę kultowej modelki, która zainspirowała tę wyjątkową modową kolaborację.
Fot. Mattel
Informacja prasowa