Bestsellery edukacyjne Impuls – czerwiec/lipiec 2017

Bestsellery edukacyjne Impuls na czerwiec i lipiec 2017.
Top 10 Oficyny Wydawniczej Impuls, notowanie bestsellerów za czerwiec i połowę lipca 2017 r.

W mijającym okresie naszą najpopularniejszą książką została publikacja Marii Bystrzanowskiej Mutyzm wybiórczy. Poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów.

Drugie miejsce zajęła nasza stała pozycja w notowaniu czyli śpiewnik Katarzyny Jasieńskiej-Zachwatowicz Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali łącznie z dwiema płytami CD. Trzecie miejsce przypadło najnowszej naukowej monografii prof. Bogusława Śliwerskiego HABILITACJA. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty.

Gratulujemy i zachęcamy rekomendacją do lektur!

Mutyzm wybiórczy

Impuls
Mutyzm wybiórczy - Maria Bystrzanowska

Książka w przystępny sposób przybliża Czytelnikom problem mutyzmu wybiórczego. W kolejnych rozdziałach omawia istotę zaburzenia, proces diagnostyczny i terapeutyczny [...]. […] wszystkie refleksje Autorki wypływają wprost z jej doświadczeń, a właściwa narracja wzbogacon jest przykładami różnych przypadków terapeutycznyc , fragmentami wypowiedzi pacjentów i ich rodziców, tekstami z blogów... więcej

Co babcia i dziadek śpiewal kiedy byli mali

2. Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali + 2xCD

Śpiewnik zawiera wybór 51 popularnych piosenek, wraz zapisem nutowym oraz kolorowymi ilustracjami Kazimierza Wiśniaka Wśród zaproponowanych piosenek możemy znaleźć m.in. Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misie...Do książ i dołączone zostały dwie płyty CD: jedna wersja z piosenkami, a druga wersja instrumentalna-karaoke... więcej

Habilitacja


3. Habilitacja - Bogusław Śliwerski

Monografia ukazała się w ramach serii Pedagogika Nauce i Praktyce, stanowi kompendium wiedzy na jej temat, przy czym, co bez wątpienia stanowi rys charakterystyczny myśli Profesora, dostajemy tu nie tyle (lub – nie tylko) opis samej procedury i okoliczności jej towarzyszących, co (lub – także, a m że nawet: przede wszystkim) analizę złożoności zjawiska zwanego habilitacją, wielkich mechanizmów i drobnych kruczków nią rządzących, zdumiewająco nieraz odległych zależności i powiązań, niejednokrotnie podyktowanych osobistymi upodobaniami np. recenzenta... więcej

http://impulsoficyna.com.pl/nowosci/zraniony-duch-i-zagrozone-cialo,188 8.html


4. Zraniony duch i zagrożone ciało. Resocjalizacja XXI wieku w perspektywie interdyscyplinarnej

Czternastu Autorów, czternaście bardzo różnych ujęć zagadnień związanych z resocjalizacją składa się na niniejszy tom i staje się początkiem dalszych poszukiwań. Niniejsza publikacja zrodziła się z wielu przemyśleń. Na jej kartach zabrali głos nie tylko wytrawni pedagodzy, ale i ci, którzy stawiają swoje nieśmiałe kroki w pracy z drugim człowiekiem. Poszukują odpowiedzi na wiele pytań i targani są wieloma wątpliwościami, a także dzielą się nimi z Czytelnikiem oraz szukają nowych przestrzeni do pracy z innymi... więcej

Dorośli z głębszą niepełnosprawnością intelektual ą jako partnerzy, małżonkowie i rodzice


5. Dorośli z głębszą niepełnosprawnością intelektualną jako partnerzy, małżonkowie i rodzice - Remigiusz Kijak

Książka jest o miłości, o bliskich, intymnych relacjach partnerskich i małżeńskich, o rodzicielstwie, a narratorami są osoby głębiej niepełnosprawne intelektualnie. Zawiera aktualną wiedzę na temat partnerstwa, małżeństwa i rodzicielstwa osób głębiej niepełnosprawnych intelektualnie. Badania pozwoliły zauważyć że partnerstwo, małżeństwo i rodzicielstwo dla wszystkich badanych par stanowiło wartość – różnie przeżywaną, w rozmaity sposób postrzeganą, odmiennie realizowaną... więcej

Instrukcja obsługi matki

6. Instrukcja obsługi matki - Małgorzata Gwiazda-Elmerych

Matka to wyjątkowe „urządzenie”, zwane czule mamą, mamusią lub mamunią. To połączenie niezwykłej łatwości obsługi i doskonałej skuteczności. Po przeczytaniu niniejszej instrukcji obsługa matki nie będzie problemem. Prosimy więc o uważną lekturę instrukcji przed wprowadzaniem zmian w użytkowaniu „urządzenia”. Przestrzeganie zawartych w niej wskazówek uchroni Cię, szanowny Czytelniku, przed niewłaści ym użytkowaniem... więcej

Przemoc w rodzinie

7. Przemoc w rodzinie - Łukasz Ryszka i Paweł Kozłowski

W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, zebraliśmy teksty traktujące w sposób interdyscyplinarny o zjawisku przemocy. Naszym celem jest zaprezentowanie wielu płaszczyzn: prawnych, społecznych, psychologicznych, pedagogicznych i kulturowych, tego problemu. […] Dlatego adresujemy ją do stosunkowo szerokiego grona, czyli osó zajmujących się zjawiskiem przemocy zarówno teoretycznie, empirycznie, jak i praktycznie... więcej

Osoby starsze jako ofiary przemocy domowej

8. Osoby starsze jako ofiary przemocy domowej

Podjęta przez Jolantę Maćkowicz problematyka przemocy wobec osób starszych jest nie tylko ważna, ale także niezmiernie aktualna, gdyż zjawiska poniżania, zaniedbywania, lekceważenia bądź maltretowania ludzi starzejących się i starych nie są czymś nowym i zaskakującym w naszych czasach, a przestrzeń aktów i/lub działań nabierających znamion przemocy jest rozległa – od niechęci, zaniedbywania czy lekceważenia podstawowych potrzeb przez psychiczne fizyczne maltretowanie aż do pozbawienia życia czy eksterminacji i włącznie... więcej

Nowoś�

9. Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów...

Niniejsze opracowanie prezentuje specyfikę pracy i wsparcia odniesieniu do uczniów z niepełnosprawnościami, o różnych potrzebach edukacyjnych. Choć każdy z rodzajów niepełnosprawności wymaga nieco innych oddziaływań terapeutyczno-edukacyjnych, o niektóre zjawiska występujące w przestrzeni szkolnej dotykają wszystkich przedstawianych grup. Jednym z nich jest agresja rówieśnicza i przemoc (bullying). Temu tematowi została poświęcona pierwsza część monografii. Osoby z niepełnosprawnościami niekiedy występują w roli agresorów, ale częściej stają się ofiarami... więcej

Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju

10. Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym
z deficytami i zaburzeniami rozwoju

Zaproponowany program to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutyczne dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficzny h potrzebach edukacyjnych. Program przeznaczony jest do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolach masowych, z grupami integracyjnymi oraz w przedszkolach integracyjnych, jak również zajęciach terapeutycznych w klasach młodszych szkół podstawowych i specjalnych... więcej




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat