#BeYourFuture

Kampania Mediheal z ambasadorką.
Mediheal jako marka nieustannie zgłębiająca wiedzę o uniwersum w poszukiwaniu przełomowych składników i technologii przyszłości, zabłyśnie w 2020 wyjątkowo jasnym blaskiem.

Wyróżniając się futurystycznym spojrzeniem na wszechświat, nowa komunikacja podbije umysły istot ludzkich szukających nieodkrytego dotąd wymiaru piękna.

Transgalaktyczna podróż ruszyła 30 marca 2020 r.,  pod hasłem #BE YOUR FUTURE. Na pokładzie międzyplanetarnego statku, oprócz koreańskich pasjonatów zaawansowanych technologii pojawiła się Katosu,, gwiezdna wojowniczka przyszłości, nieustraszona w poszukiwaniu nowych wymiarów kobiecego piękna.

Idea kreatywna #BeYourFuture
W swojej kampanii Mediheal w sposób metaforyczny przekracza granice i wychodzi „poza produkt”. Dotyka kosmosu, aby zwrócić uwagę na szerszy aspekt naszej ziemskiej podróży.

#BeYourFuture mówi: „Bądź sobą i bądź swoją przyszłością – to od ciebie zależy w jakiej kondycji za kilka lat będzie twoja skóra” oraz „Bądź autentyczna, zatrzymaj się, zadbaj o siebie, rozwijaj to, w czym jesteś dobra i co sprawia ci radość!”

Żyjemy bardzo szybko, jesteśmy nastawieni na cele, a niekiedy innym pozwalamy na decydowanie o naszej przyszłości. Kampania zachęca, aby kobiety pamiętały, że przyszłość jest w ich rękach i to od nich w dużej mierze zależy, jaki przybierze kształt.

Wojowniczka piękna
Kobieta w kampanii Mediheal jest gwiezdną wojowniczką. Dokładnie tak jak w życiu, gdzie łagodność i delikatność kobiety, łączy się z jej siłą. Jako marka jesteśmy zawsze blisko kobiet i jesteśmy wszędzie tam, gdzie kobiety „budują swoją przyszłość”, dlatego wspieramy lokalną społeczność Ery Nowych Kobiet w Białymstoku, która skupia swoją działalność na rozwoju kobiet – podsumowuje Maciej Pawłowski - prezes firmy Eurus, wyłącznego importera marki Mediheal w Europie.

Twarzą kampanii została Katosu: Mocno wierzę w to, że my kobiety posiadamy w sobie kosmiczną moc i powinnyśmy częściej po nią sięgać. Przyszłość jest w naszych rękach, a moją misją jest przypomnieć o tym kobietom, jak również zachęcić je do wydobywania ich naturalnego piękna. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym projekcie.

Maski nr 1 w Korei
W Korei, maski w płachcie cieszą się dużą popularnością i są powszechnie używane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W Polsce naszymi konsumentkami są głównie kobiety i to do nich głównie skierowana jest kampania.

Maski w płachcie błyskawicznie poprawiają kondycję skóry, są więc doskonałe przed makijażem. Wygładzają skórę, nawilżają, dzięki czemu make-up jest trwalszy i wyglądamy lepiej. Regularnie stosowane poprawiają kondycję skóry, więc możemy ograniczyć ilość podkładu lub całkowicie z niego zrezygnować – konkluduje Katosu, ambasadorka marki Mediheal.

Maski Mediheal są dostępne w perfumeriach Douglas i na douglas.pl, drogeriach Hebe, Super-Pharm, Kontigo oraz wielu aptekach i w sklepach internetowych. Kampania obejmuje promocję w prasie, kanałach digital oraz social media. Marka będzie aktywna również na eventach i wydarzeniach, które wspierają przyszłość kobiet.

Fot. Mediheal
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat