Bezwstydny start kampanii społeczno-edukacyjnej marki Durex

Bezwstydny start kampanii społeczno-edukacyjnej marki Durex.
Marka Durex podczas konferencji prasowej, która odbyła się 10 lutego w Warszawie, zainicjowała kampanię społeczno-edukacyjną „Bezwstydnie o…”.

Podczas spotkania z dziennikarzami Ambasadorowie Miłości – Odeta Moro-Figurska wraz z Michałem Figurskim, przedstawili założenia kampanii, a eksperci – seksuolodzy Radosław Jerzy Utnik i Małgorzata Zaryczna – przybliżyli wyniki Durex Global Sex Wellbeing Survey.

Konferencja prasowa zorganizowana została w kameralnym warszawskim klubie The Eve. Ambasadorowie Miłości przedstawili najważniejsze założenia kampanii oraz wyniki badania Durex Global Sex Wellbeing Survey. Natomiast komentarz do nich zaprezentowali seksuolodzy – Radosław Jerzy Utnik oraz Małgorzata Zaryczna.

W trakcie spotkania omówione zostały wyniki z Polski, które pokazały, że Polacy w większości są zadowoleni ze swojego życia seksualnego. Pomimo tego seks nadal stanowi temat tabu, nawet w długotrwałych związkach. Wyniki badania przeprowadzonego przez markę Durex pokazują, że kampania społeczno-edukacyjna „Bezwstydnie o…” ma do odegrania bardzo ważną rolę i jest potrzebna.

Najwyższy czas, aby Polacy przestali wstydzić się rozmawiać o seksie i nauczyli werbalizować swoje intymne potrzeby. To przecież najlepsza droga do udanego związku! – mówi Maja Medowska, Durex Brand Manager.




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat