Podczas spotkania z dziennikarzami Ambasadorowie Miłości – Odeta Moro-Figurska wraz z Michałem Figurskim, przedstawili założenia kampanii, a eksperci – seksuolodzy Radosław Jerzy Utnik i Małgorzata Zaryczna – przybliżyli wyniki Durex Global Sex Wellbeing Survey.
Konferencja prasowa zorganizowana została w kameralnym warszawskim klubie The Eve. Ambasadorowie Miłości przedstawili najważniejsze założenia kampanii oraz wyniki badania Durex Global Sex Wellbeing Survey. Natomiast komentarz do nich zaprezentowali seksuolodzy – Radosław Jerzy Utnik oraz Małgorzata Zaryczna.
W trakcie spotkania omówione zostały wyniki z Polski, które pokazały, że Polacy w większości są zadowoleni ze swojego życia seksualnego. Pomimo tego seks nadal stanowi temat tabu, nawet w długotrwałych związkach. Wyniki badania przeprowadzonego przez markę Durex pokazują, że kampania społeczno-edukacyjna „Bezwstydnie o…” ma do odegrania bardzo ważną rolę i jest potrzebna.
Najwyższy czas, aby Polacy przestali wstydzić się rozmawiać o seksie i nauczyli werbalizować swoje intymne potrzeby. To przecież najlepsza droga do udanego związku! – mówi Maja Medowska, Durex Brand Manager.