Produkty kierowane do profesjonalistów znajdą się od 1 czerwca w salonach sieci Rossmann, w specjalnych opakowaniach 50 ml.
Premierowa seria produktów do stóp SheFoot Professional wykorzystuje najnowsze zdobycze nauki zajmującej się regeneracją i spowolnianiem starzenia się skóry. Marka SheFoot kontynuuje swoje innowacyjne podejście w dziedzinie kosmetyków do stóp, łącząc osiągnięcia nowatorskich technologii z dostępnością wyspecjalizowanych produktów kosmetycznych dla indywidualnych klientów.
Krem o nazwie INTENSYWNE NAWILŻANIE i WYGŁADZANIE spowalnia proces starzenia się skóry stóp oraz wyraźnie wygładza skórę i zwiększa jej sprężystość. Zapewnia wymagającej, często przesuszonej skórze stóp dostęp do ważnych składników odżywczych. Wykorzystywane w kremie roślinne komórki macierzyste, pobudzające procesy naprawcze organizmu, pozyskiwane są z wnętrza kwiatów magnolii (Magnolia Sieboldii), a następnie hodowane w laboratorium w sterylnych warunkach. Produkt jest hypoalergiczny, do skóry wrażliwej, poddany rygorystycznym testom dermatologicznym.
Oprócz kremu INTENSYWNE NAWILŻANIE i WYGŁADZANIE, od 1 czerwca w drogeriach sieci Rossmann będzie można nabyć również pozostałe produkty z serii SheFoot Professional:
Krem o nazwie KURACJA WZMACNIAJĄCA odżywia paznokcie, skórki i skórę stóp i stanowi unikatowe połączenie kwasu hialuronowego, keratyny i oleju abisyńskiego w kremie o strukturze ciekłych kryształów. Innowacyjna technologia ciekłych kryształów pozwala na skuteczniejszy transport składników aktywnych w głąb skóry, dzięki czemu staje się ona mocniejsza, bardziej elastyczna i odporna na mikropęknięcia.
Receptura tego kremu przeznaczona dla profesjonalnych salonów, teraz dostępna będzie także do użytku domowego.
Z kolei SERUM ULTRA REGENERACYJNE z kompleksem ceramidów + shea również powstało w oparciu o profesjonalną recepturę dla salonów kosmetycznych. Ma silniejsze działanie i regeneruje szczególnie silnie zniszczone stopy i popękane miejsca na skórze. Jego formuła jest wzbogacona kompleksem ceramidów o właściwościach odbudowujących naskórek, niwelujących pęknięcia i szorstkość oraz chroniących przed dalszą utratą wody.
Marka SheFoot to nie tylko kosmetyki ale również cała filozofia dzięki której SheFoot daje swoim klientkom także maksymalną przyjemność użytkowania – ładne zapachy, przyjemną konsystencję, szybkie wchłanianie oraz atrakcyjne i wygodne opakowania – a teraz także łatwiejszą dostępność profesonalnych i innowacyjnych receptur.
W 2014 roku kosmetyki SheFoot zostały nagrodzone tytułem Laur Konsumenta Odkrycie Roku.
Fot. Shefoot
Informacja prasowa