„Biznes w świecie mobile” - recenzja

Recenzja książki „Biznes w świecie mobile”.
Aplikacje mobilne niewątpliwie stały się nierozłączną częścią każdego nowoczesnego biznesu. Ich tworzenie jest znacznie prostsze, niż mogłoby się wydawać.

O tym, że nie wyobrażamy już sobie życia bez telefonów komórkowych, nie trzeba nikogo przekonywać. Dzięki nim możemy nie tylko komunikować się z innymi, ale traktujemy je również jako: budzik, odtwarzacz muzyki, aparat fotograficzny czy notatnik. Aplikacje mobilne sprawiają, że ich działanie jest jeszcze szersze.

Tymczasem każdy, jeżeli tylko zechce i ma na to pomysł, może samodzielnie stworzyć przydatną aplikację służącą zakupom, nauce czy rozrywce. Nakładem wydawnictwa Poltex ukazała się niedawno książka „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”. To doskonały poradnik dla osób chcących rozwinąć swoją firmę. Autorki: Sylwia Żółkiewska, Małgorzata Rycharska oraz Noemi Gryczko na początku prezentują czytelnikowi korzyści płynące z mobilnych rozwiązań we własnym biznesie. Wiedzę o aplikacjach przekazują stopniowo, tłumacząc każde trudniejsze zagadnienie. Aspekty naukowe czy informatyczne przeplatają się tu z tymi, które dotyczą na przykład społeczeństwa. Bardzo zaintrygował mnie ten dział, bowiem to w nim poznajemy zależność między wiekiem użytkownika a używaniem smartfonów.

Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną” to przede wszystkim doskonałe kompendium, które przeprowadzi czytelnika krok po kroku od projektu do gotowej aplikacji. Ukazane są rozmaite rozwiązania różniące się między sobą zarówno koniecznym zaangażowaniem jak i środkami finansowymi potrzebnymi do ich realizacji. Nie zabrakło także rozdziału poświęconego promowaniu nowego produktu. Jeżeli zastanawialiście się jak odświeżyć swój biznes i utworzyć aplikację, która będzie dla was odpowiednia, to koniecznie musicie sięgnąć po tę książkę. Bez wątpienia nie będzie to czas stracony!

Karolina Magdziarz
(karolina.magdziarz@dlalejdis.pl)

Sylwia Żółkiewska, Małgorzata Rycharska, Noemi Gryczko „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”, wydawnictwo Poltext, Warszawa 2018




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat