W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Bogaty wachlarz Carte Noire

Opublikowano: 2010-03-10
Styczeń to miesiąc oficjalnej premiery Carte Noire w Polsce. Nową francuską markę kawy z szeroko rozumianego segmentu premium wprowadza Kraft Foods Polska. Produkowana jest w 100% z ekskluzywnych ziaren Arabika. Poza wyrafinowanym smakiem i prawdziwie francuskim stylem, tajemnicą Carte Noire jest specjalne miękkie opakowanie kawy mielonej - gwarancja głębokiego aromatu.



Przekraczać rynkowe granice ? oto motto zapisane w ?genach? Carte Noire. Od 1984 roku ta kawowa marka, stworzona na bazie ekskluzywnych ziaren Arabika, przeciera szlaki wyobraźni, marzeń i zmysłowości. Jej charakter oddaje slogan wymyślony przez Jacques'a Seguela: ?Kawa zwana pożądaniem?. Hasło nawiązuje do tytułu słynnej sztuki Tennessee Williamsa ? ?Tramwaj zwany pożądaniem?.

Zapach najlepszych perfum?
Głęboki smak ekskluzywnych ziaren Arabika?
Zniewalający aromat?
Prawdziwie francuski styl?


?Carte Noire to coś więcej niż kawa, jej wyrafinowany smak i głęboki aromat uwodzi, a pełen zmysłowości i namiętności świat nie pozwala zostać obojętnym. Uwiodła już Francuzów, uzyskując prawie 30% udziałów wartościowych w rynku, od teraz może uwodzić także Polaków? ? mówi Patrycja Nowakowska, Senior Brand Manager Carte Noire Polska.
Carte Noire ? kawa zwana pożądaniem
Carte Noire ? to nie tylko kawa,
to wszystkie chwile,
pełne zmysłowych doznań...

Carte Noire porusza zmysły

SMAK
Carte Noire to kawa wyprodukowana w 100% z ekskluzywnych ziaren Arabika.
Na rynku, gdzie dominują kawy produkowane z ziaren Robusta, ewentualnie z domieszką ziaren Arabika, a kawa jest ?tylko? produktem ? to szczególna zaleta. To właśnie dzięki takiej formule Carte Noire zachwyca doskonale wyważonym smakiem w odróżnieniu od kawy włoskiej o mocno wyczuwalnej goryczce. ?Kawa zwana pożądaniem? pozwala otworzyć się na zmysłową stronę życia i doświadczyć wyjątkowych doznań przyjemności.

ZAPACH
Carte Noire gwarantuje tak głęboki aromat, że nie sposób pozostać obojętnym. Jej nowe
miękkie opakowanie wyposażone jest w specjalny wentylek aromatu, który pozwala kawie oddychać. Umożliwia on pakowanie kawy bezpośrednio po procesie mielenia, co daję gwarancję głębokiego smaku i aromatu kawy Carte Noire. Kuszący aromat zniewala jak zapach najlepszych perfum!

WYGLĄD
Elegancka czerń, wytworne złoto i nutka bieli ? kolory opakowania idealnie odzwierciedlają charakter marki Carte Noire. Połączenie, które nigdy nie przemija, a zawsze podkreśla dobry styl. Markę stworzono we Francji. Podobnie jak niejedna butelka perfum jest ikoną francuskiego stylu.

DOTYK
Carte Noire to pierwsza na rynku kawa, której opakowanie za każdym razem będzie inne
w dotyku. Powoduje to specjalne miękkie opakowanie z wentylkiem aromatu. Z czasem twarde opakowanie staje się coraz bardziej miękkie, zachowując pełne walory smakowe
i aromatyczne kawy.

SŁUCH
Często zapominamy, że w wyborze i przygotowywaniu kawy słuch również gra istotną rolę. Szum budzącego się o poranku miasta, chodzący ekspres, mielenie świeżych ziaren kawy, tajemnica nadchodzącego dnia... A potem chwila głębokich doznań przy filiżance Carte Noire.

Nowa, zmysłowa kawa w miękkiej szacie
Wyjątkowość kawy Carte Noire to nie tylko głęboki smak i aromat, lecz także miękkie opakowanie konieczne ze względu na specjalny proces produkcji zaprojektowany w celu utrzymania najwyższej świeżości kawy.

Każda kawa od momentu palenia zaczyna tracić swój aromat. Krytyczne momenty to procesy mielenia i leżakowania, podczas których ulatniają się niezwykle istotne olejki eteryczne. Aby zredukować do minimum utratę aromatu Carte Noire, w przeciwieństwie do innych kaw, nie jest poddawana leżakowaniu. Bezpośrednio po procesie palenia lub po zmieleniu kawa jest zamykana w opakowania z wentylkiem aromatu, pozwalającym kawie oddychać. W ten sposób ciepło powstałe podczas procesu palenia i mielenia uwalnia się
w sposób bezpieczny, chroniąc jednocześnie kawę przed zgubnym działaniem tlenu.

Kawa, która oddycha
Po zapakowaniu kawa przypomina produkt hermetycznie zamknięty. Z czasem twarde opakowanie staje się coraz bardziej miękkie, zachowując pełne walory smakowe
i zapachowe. Tak jak dobry kosmetyk chroni skórę przed wolnymi rodnikami, tak miękkie opakowanie Carte Noire pozwala kawie zachować świeżość i głęboki aromat.

Z Carte Noire okazuje się, że miękki znaczy zmysłowy, a kawa może oznaczać pożądanie?

Bogaty wachlarz Carte Noire zawiera:


Kawa ziarnista: 250 g, pakowana bezpośrednio po zakończeniu procesu palenia, miękkie opakowanie z wentylkiem aromatu.
Rekomendowana cena detaliczna w hipermarketach: 14,99 zł
bogaty_wachlarz2
Kawa mielona classic: 250 g, pakowana bezpośrednio po zmieleniu, miękkie opakowanie z wentylkiem aromatu.
Rekomendowana cena detaliczna w hipermarketach: 13,99 zł
bogaty_wachlarz3
Kawa mielona expresso: 250 g, pakowana bezpośrednio po zmieleniu, bardzo drobno mielona, doskonała do ekspresów ciśnieniowych, miękkie opakowanie z wentylkiem aromatu.
Rekomendowana cena detaliczna w hipermarketach: 13,99 zł
bogaty_wachlarz4
Kawa rozpuszczalna classic: 100 g słoik, kawa w postaci kryształków.
Rekomendowana cena detaliczna w hipermarketach: 19,99 zł
bogaty_wachlarz5
Kawa rozpuszczalna expresso: 100 g słoik, kawa w postaci pudru, z delikatną kawową pianką.
Rekomendowana cena detaliczna w hipermarketach: 19,99 zł



Polecane
Społeczność
NK