Relacja Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego to najlepszy dowód na to, że łączenie pracy z przyjaźnią jest możliwe – nawet w świecie show-biznesu. Ostatnio aktorzy mieli okazję spotkać się przy produkcji inspirowanej ich relacją, w której nie brakuje ironii i przyjacielskich zaczepek. Na planie reklamy oferty Burgerów Maestro z McDonald’s, za reżyserię, której odpowiada Jan Komasa, aktorzy podjęli się zakładu. Na szali postawiono dostarczenie burgerów w dość niecodziennym wydaniu.
Michał Żebrowski najwyraźniej nie ma szczęścia w zakładach – tym razem założył się z Borysem Szycem, że znajdzie burgera lepszego niż Maestro. Próbował. W efekcie, w nowym spocie McDonald’s widzimy go, przynajmniej częściowo, w stroju rodem z legendarnego „Ogniem i Mieczem”. Stawką zakładu, było złożenie zamówienia przez linię McDrive, z gracją przemieszczając się na koniu. Zakład to zakład, więc filmowy Skrzetuski wypełnił zadanie, nie ukrywając jednak zniecierpliwienia.
To nie pierwszy zakład aktorów. W poprzedniej odsłonie kampanii Szyc wygrał go udowadniając, że Maesto niczym nie ustępuje burgerom z ulubionej burgerowni Żebrowskiego. Wówczas zadanie aktora wiązało się z inną słynną produkcją filmową – Panem Tadeuszem.
Oferta Maestro wraca do restauracji McDonald’s 27 stycznia. Tym razem w menu znajdziemy Maestro Grand Classic, Maestro Grilled Cheese oraz Maestro Red Hot Chili, a także znane i lubiane zakręcone frytki z sosem śmietanowym.
Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa