Burger King wprowadza nuggetsy w wersji roślinnej

The Vegetarian Butcher i Burger King rozpoczęli współpracę.
Po entuzjastycznym przyjęciu Plant-based Whopper, Burger King® we współpracy z The Vegetarian Butcher powiększa swoją roślinną rodzinę o nuggetsy. Chrupiące na zewnątrz, delikatne i soczyste w środku można już od dziś zamawiać na wynos lub online we wszystkich restauracjach Burger King na terenie Polski.

Roślinne nuggetsy, podobnie jak te oryginalne z kurczaka, są chrupiące na zewnątrz, a delikatne i soczyste w środku. Złocista, panierka otacza delikatne nuggetsy na bazie soi, co daje wyjątkowe doznania smakowe.

Nowa wege propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji. Plant-based nuggetsy to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcieliby zastąpić mięso zwierzęce, nie rezygnując przy tym z niezrównanego smaku kultowych nuggetsów z kurczaka.

Innowacyjność jest jednym z najważniejszych zobowiązań Burger King® wobec gości. Marka nie od dziś odpowiada na konsumenckie trendy, zapewniając w menu opcje, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom gości. Jednocześnie nie zaprzestaje pracy nad rozwojem oferty opartej na roślinach. - W Burger King® zawsze stawiamy naszych gości na pierwszym miejscu i stale szukamy możliwości zapewnienia im nowych smacznych alternatyw - podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger Burger King® Polska. - Dlatego od dziś mamy szczególną przyjemność zaproponować naszym gościom restauracji BK w Polsce nuggetsy na bazie roślin. Ci, którzy mieli możliwość ich spróbowania i porównania z tymi z kurczaka, uważają, że są równie pyszne. Naprawdę warto to sprawdzić! - dodaje.

Recepturę nowych roślinnych nuggetsów, podobnie jak Plant-based Whopper, Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. - Cieszymy się, że możemy rozszerzyć współpracę z naszymi kolegami z Burger King® i razem stworzyliśmy produkt, który z pewnością goście tej sieci pokochają - mówi Hugo Verkuil, dyrektor generalny firmy The Vegetarian Butcher. - Nuggetsy są miękkie i soczyste w środku, chrupiące i złociste na zewnątrz. To pyszna roślinna alternatywa dla wszystkich, którzy chcą ograniczyć spożycie mięsa zwierzęcego - dodaje.

Nowa pozycja w menu Króla Burgerów wzmocni alternatywy oparte na roślinach i będzie występowała obok ikonicznych ofert Burger King®, takich jak grillowany w ogniu Whopper®, albo jako alternatywa lub dodatek.

Nowość Burger King wspiera kampania w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach działań, zaplanowano m.in. ciekawe aktywacje konsumenckie dla wielbicieli zielonych smaków.

Fot. Burger King, The Vegetarian Butcher
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat