Czat z farmaceutą Super-Pharm

Opublikowano: 2020-03-23
Nowe rozwiązanie w dobie kryzysu.
W trosce o ochronę zdrowia Klientów i Pracowników sieć handlowa Super-Pharm uruchomiła na swojej stronie internetowej nową opcję - czat z farmaceutą.

Dzięki tej funkcji, w zaledwie kilka minut, Klienci Super-Pharm będą mogli uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące podstawowej opieki farmaceutycznej. Czat z farmaceutą to nowa funkcjonalność dostępna na stronie internetowej www.superpharm.pl, która została uruchomiana w celu poszerzenia możliwości kontaktu Klientów z Pracownikami Super-Pharm, ale też odciążenia infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.

Zadaniem farmaceuty, który będzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm - jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:

  • podstawowej opieki farmaceutycznej;
  • dostępności leków w placówkach Super-Pharm;
  • sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bieżące godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
  • prewencji i działania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).

Wystarczy wejść na stronę i kliknąć w ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomości wyświetlają się obecnie dostępni farmaceuci oraz pole umożliwiające napisanie tekstu i załączenie pliku - na przykład skanu recepty. Czat z farmaceutą ma też opcję Intercom Messenger.

Marka zachęca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostają do dyspozycji Klientów za pośrednictwem czatu w godzinach 9-17.

Fot. Super-Pharm
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat