W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Darmowe treningi jogi

Opublikowano: 2017-06-29
Darmowe treningi jogi Nike: w każdym miejscu i o każdej porze.
Już w tym miesiącu, w aplikacji Nike+ Training Club pojawią się nowe programy treningowe oparte o jogę.

Przygotowano trzy rodzaje sesji trwających od 15 do 45 minut, odpowiednich dla osób na wszystkich poziomach zaawansowania. 

Sport jest dynamiczny. Aby robić postępy, potrzeba zarówno wytrzymałości fizycznej jak i psychicznej, siły oraz sprawności. By pomóc sportowcom w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w ich ciałach i umysłach, w tym sezonie Nike wprowadza nowe programy do ćwiczenia jogi. Treningi, które będzie można wykonywać w dowolnym miejscu i czasie, będą trwały od 15 do 45 minut i będą częścią darmowej aplikacji Nike+ Training Club .

− Naszym celem w Nike jest pomaganie ludziom w stawaniu się coraz lepszymi sportowcami− mówi Branden Collinsworth, trener Nike Master i nauczyciel jogi. − To dlatego tworzymy aplikacje, które wspierają nas w pokonywaniu kolejnych barier w codziennym życiu.

Collinsworth wraz z trenerkami Nike Master Trainers i joginkami − Traci Copeland oraz Leah Kim, uczestniczył w opracowywaniu nowych treningów. Podobnie jak inne programy w aplikacji NTC, każdy z treningów jogi przypisany jest do jednej z trzech kategorii: endurance (ćwiczenia poprawiające wytrzymałość), strength (siła) oraz mobility (sekcje relaksacyjne ukierunkowane na zmniejszenie napięcia mięśniowego a jednocześnie odprężenie psychiczne).

− Nowe programy są naprawdę wyjątkowe, ponieważ ćwiczenia możemy wykonywać bez względu na cel treningowy czy poziom zaawansowania − mówi Kim. − Dzięki zmienności akcentów treningowych, długości sesji i wykonywanych pozycji, każdy znajdzie coś dla siebie, od początkującego adepta jogi, który chce poprawić swoją technikę po osoby bardziej zaawansowane.

Aby zacząć wykonywać ćwiczenia, wystarczy wybrać odpowiedni trening dostosowany do czasu, którym dysponujemy, rodzaj sesji treningowej i poziom zaawansowania, na który mamy w danej chwili ochotę lub po prostu uzupełnić inną aktywność, którą uprawiamy, np. bieganie czy trening ogólny. − Załóżmy że biegasz i zastanawiasz się jak zakończyć trening? A może 15 minut jogi, dzięki której zyskasz większą elastyczność ciała i odprężysz umysł? − zachęca Copeland.

Dzięki krótszym sesjom treningowym, znalezienie czasu na jogę staje się prostsze, a także łatwiej nam wyrabiać zdrowe nawyki i prowadzić zrównoważony, sportowy tryb życia. − Nie chodzi tu o uprawianie jogi wtedy, gdy i tak mamy wolne, ale o sprawienie, by stała się ona stałym elementem w naszym życiu − mówi Copeland.

Jeśli skorzystamy z korzyści płynących z indywidualizacji treningów w aplikacji NTC, joga stanie się częścią tygodniowego planu treningowego, wspaniale współgrając z treningami na siłowni czy bieżni. − Nike gwarantuje nie tylko najlepszą jakość treningów, ale również wprowadza użytkowników w całościowo ujmowane podejście do sprawności fizycznej i zdrowego trybu życia, przypominając po raz kolejny motto firmy − jeśli masz ciało to już jesteś sportowcem. Chcielibyśmy wszystkich do tego przekonać − mówi Collinsworth.

Jeśli posiadasz aplikację NTC, nowe treningi znajdziesz wyszukując "yoga". Jeśli nie, możesz również bezpłatnie ściągnąć i zainstalować aplikację. Od 28 czerwca dostępne są już cztery nowe treningi jogi. Kolejne 10 będzie wprowadzane od lipca do września tego roku.

Fot. Nike
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama