Denim is always a good idea

House DENIM DAYS SS20
House prezentuje nową kolekcję DENIM DAYS SS20. W tym sezonie marka stawia na luz i modowy powrót do przeszłości. Od 20 lutego w salonach stacjonarnych i e-sklepie rządzić będzie przede wszystkim jeans.

Wśród propozycji dla niej uwagę przykuwa damska kurtka inspirowana outfitem Michaela Jacksona z teledysku do piosenki Thriller. Zestawiona z marmurkową spódnicą z ozdobnymi przeszyciami na pewno zachwyci niejedną fankę lat 80. W stylizacjach warto postawić na odrobinę szaleństwa, wybierając np. jeansy slouchy. Charakteryzują się bardzo szerokimi w udach i zwężającymi się ku dołowi nogawkami, zakładkami w pasie i wysokim stanem. Ten krój to totalny must have! Mocnym trendem są też krótkie katany z obniżoną linią ramion oraz denimowe koszule i sukienki na guziki, które idealnie sprawdzą się w ciepłe dni. Mężczyźni mogą zrezygnować z obcisłych rurek i wskoczyć w luźne jeansy dad fit. Wyglądają „jak po tacie”, a do tego są modne i zapewniają komfort oraz swobodę ruchów. Polubią je w szczególności fani odważnych miejskich stylizacji. Nie zabraknie też klasycznych fasonów i kolorów, znanych wszystkim miłośnikom denimu. Nowa kolekcja House została stworzona tak, by każdy mógł wybrać coś dla siebie i być na bieżąco z najnowszymi trendami.

Autorami fotografii jest duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Podczas sesji zdjęciowej w studio uchwycili denimową kolekcję House w sensualny sposób, jednocześnie pokazując jej uniwersalność. Dynamiczne kadry przeplatają się ze statycznymi, podkreślając swobodę jaką daje jeans. Za wideo odpowiedzialny jest Wojtek Affek, który po raz kolejny współpracował z marką. W obu materiałach denim został urozmaicony o pomarańczowe akcenty nawiązujące do koloru nici wykorzystywanych w jego produkcji.

To nie wszystko! Kupując jeansy, podczas trwania DENIM DAYS SS20, otrzymasz kod rabatowy -20% na nową kolekcję do wykorzystania w e-sklepie House. Ulotki z kodami zostały wydrukowane na papierze pełnym nasion, które można posadzić.

CREDITS:

  • Foto: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik | DAS Agency
  • Wideo: Wojciech Affek
  • Modele:
  • Maddie Kulicka | Model Plus
  • Greta Hajwos | AS Management
  • Bartosz Plichta
  • Hair & make up: Iza Kućmierowska | DAS Agency
  • Produkcja: DAS AGENCY
  • Nadzór artystyczny i stylizacje: House Brand

Fot. House
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat