Długo wyczekiwana włoska marka w Polsce

Jean Paul Mynè - długo wyczekiwana włoska marka wchodzi na polski rynek!
Jean Paul Mynè to obecnie jeden z najprężniej rozwijających się producentów profesjonalnych kosmetyków do włosów na świecie, czego potwierdzeniem jest rosnąca popularność naturalnych,...

wegańskich produktów i międzynarodowa ekspansja marki. Nareszcie także Polki będą miały możliwość obcowania z naturą podczas koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów!

Jean Paul Mynè – włoskie rytuały
Jean Paul Mynè obala archaiczne kanony pielęgnacji włosów! Podejście do piękna nabiera nowego holistycznego wymiaru, w którym to Ty jesteś głównym punktem odniesienia, a wszystko co dzieje się wokół, dzieje się z uwagi na Ciebie.

Łącząc know-how ekspertów z dziedziny biologii i chemii, opinie najlepszych stylistów i ich klientów Jean Paul Mynè stworzył innowacyjne produkty o niepowtarzalnej zawartości, wydajności i designerskim wyglądzie. Głównym celem marki jest dostarczanie najwyższej jakości kosmetyków, przeznaczonych do wykonywania profesjonalnych zabiegów fryzjerskich.

W ofercie Jean Paul Mynè znajdziemy profesjonalne kosmetyki przeznaczone do 6 typów zabiegów:

  • pielęgnacji,
  • koloryzacji,
  • prostowania,
  • regeneracji,
  • odbudowy,
  • nabłyszczenia.


Skład kosmetyków jest w 100% wolny od konserwantów, sztucznych barwników, dzięki czemu kosmetyki nadają się nawet do najbardziej wrażliwej skóry jak i włosów. W dodatku kosmetyki są w pełni wegańskie i ekologiczne.

Polityka jakości Jean Paul Mynè opiera się na czterech prostych zasadach:

  1. stosowaniu zatwierdzonych oraz wyselekcjonowanych składników podczas opracowywania preparatów kosmetycznych (substancje potencjalnie szkodliwe są wyeliminowane, produkty nie zawierają formaldehydów parabenów, SLS, SLES);
  2. braku kompromisu pomiędzy jakością i ceną podczas doboru składników – tylko  surowce wysokiej jakości mogą przynieść doskonałe rezultaty;
  3. dystrybucji profesjonalnych produktów (PRO) tylko do wykwalifikowanych i profesjonalnych stylistów;
  4. pozyskiwaniu opinii klientów, w celu sprawdzenia stopnia zadowolenia z wyników po wykonanych zabiegach.


Fot. Jean Paul Mynè
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat