Dodaj lekkości swojemu dniu

Poznaj Lipton Ice Tea Green.
30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia.

W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green - naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama.

Do wyboru mamy wiele wariantów smakowych - począwszy od klasycznej Lipton Ice Tea Green, przez Lipton Ice Tea Green Lime & Mint, aż do Lipton Ice Tea Green Matcha Ginger Lemongrass i Lipton Ice Tea Green Matcha Yuzu Lime. Napoje dostępne są zarówno w puszkach, jak i w butelkach od 0,5l do 2l. W tym roku marka zdecydowała się także na wprowadzenie nowych opakowań Lipton Ice Tea Green. Zwiększyło się logo Lipton, pojawiła się także informacja o certyfikacie Rainforest Alliance oraz o naturalnych składnikach, a kolory nakrętek zostały zróżnicowane w zależności od wariantu smakowego. Nowa etykieta podkreśla korzyści płynące z delektowania się Ice Tea – pyszny smak i orzeźwienie!

– W Polsce obserwujemy silny trend dotyczący wzrostu świadomości konsumentów odnośnie wpływu spożywanej żywności i napojów na zdrowie i samopoczucie. Coraz więcej Polaków zwraca uwagę na swoją dietę, wzbogacając ją w zdrowsze produkty – powiedziała Magda Grędzicka, Brand Manager Lipton Ice Tea w PepsiCo. – Lipton Ice Tea Green jest znakomitą alternatywą dla popularnych innych napoi. Pyszny smak, orzeźwienie i lekkość, którą przynosi Lipton Ice Tea Green jest coraz bardziej doceniana przez Polki i Polaków. Według danych z marca 2019 r. firmy badawczej Nielsen coraz więcej Polaków decyduje się na zieloną mrożoną herbatę, a Lipton Ice Tea Green jest niekwestionowanym liderem w segmencie zielonych herbat Ice Tea .

Promocja Lipton Ice Tea Green z Polkomtelem i silne wsparcie marketingowe
Po raz pierwszy w historii Lipton Ice Tea Green zdecydowała się na współpracę z operatorem telekomunikacyjnym. Marka wspólnie z firmą Polkomtel przygotowała dla swoich fanów niezwykłą promocję, w której każdy wygrywa. Aby odebrać 1 GB Internetu LTE w Plusie na kartę i mix wystarczy kupić półlitrową butelkę dowolnej Lipton Ice Tea (promocją objęte są wszystkie smaki) i wysłać kod spod nakrętki na dedykowany numer. Promocja potrwa od początku lipca do końca września 2019 r. i będzie wspierana kampanią TV oraz digital.

Działania marketingowe Lipton Green wspiera silna kampania 360°, która obejmuje emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania reklamowe w kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Nowy 30-sekundowy spot opowiada jak dodać lekkości swojemu dniu i zachęca do spróbowania pysznego orzeźwienia. W punktach sprzedaży m.in. w dużych sieciach handlowych  pojawią się też specjalne materiały POS.

Za wypracowanie strategii digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat