Od poniedziałku, 30 listopada sieć rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem WOŚP, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom.
W tym roku po raz 12. Lidl Polska dołącza do załogi Orkiestry, by wspomóc coroczną zbiórkę w szczytnym celu. To wspaniała tradycja, która otwiera serca i angażuje wiele osób, w tym wszystkich pracowników firmy Lidl, do pomocy. Każdy może wesprzeć działania WOŚP przy okazji robienia codziennych zakupów – już w poniedziałek, 30 listopada w sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP. Zysk z ich sprzedaży przekazany zostanie na cele 29. Finału WOŚP – zakup sprzętu dla wsparcia laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.
W tym roku na półkach sklepów Lidl znajdziemy kilka oryginalnych gadżetów: kubek (19,99 zł/ 1 szt.), magnes (14,99 zł/ 1 szt.), smycz (14,99 zł/ 1 szt.), skarpetki (24,99 zł/ 1 para), torbę (29,99 zł/ 1 szt.), oraz T-shirt damski lub męski (49,99 zł/ 1 szt.).
Dodatkowo, od 21 grudnia rozpocznie się tradycyjna zbiórka pieniężna w sklepach Lidl, która potrwa aż do 9 stycznia. Klienci oraz pracownicy, którzy będą chcieli dołączyć do akcji WOŚP, będą mogli wrzucić gotówkę do skarbonek przy kasach. Zebrane środki zostaną przekazane Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
„Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników możemy co roku przekazywać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele. Przez wszystkie lata wspólnego grania zebraliśmy 24 miliony złotych. Tym razem akcja WOŚP w naszych sklepach rozpoczyna się od sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP już 30 listopada, a tradycyjne zbiórki pieniędzy wystartują 21 grudnia i potrwają do 9 stycznia. Całość środków zostanie przekazana Fundacji” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication & CSR, Lidl Polska.
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa