Partnerem tego wydarzenia była Delia Cosmetics, od lat wspierająca przygotowania kandydatek do tytułu Miss. To kolejna edycja tego prestiżowego konkursu, w której Delia zatroszczyła się o podkreślenie urody uczestniczek w myśl filozofii marki i hasła „AutenTYcznie Piękna”. W tym roku do grona partnerów wydarzenia, obok marek Delia Cosmetics i Cameleo, dołączyła także marka Dr Szmich.
Finalistki pozowały przed obiektywem Magdaleny Michalak w modowych stylizacjach z kolekcji showroomu GPoland oraz marki Zaquad i butami od Born2Be. Zespół Delia Cosmetics
i Cameleo przygotowywał makijaż i włosy uczestniczek ubiegających się o tytuł najpiękniejszej Polki. Eksperci marki zadbali o nieskazitelny wygląd kandydatek w obiektywie aparatu podczas sesji zdjęciowej, natomiast Dr Szmich zatroszczył się o bezpieczeństwo, zaopatrując uczestników planu zdjęciowego w środki do higieny rąk.
Fot. Delia Cosmetics
Informacja prasowa