W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


#Fit śniadanie

Opublikowano: 2017-10-06
#Fit śniadanie z Helio.
Masz ochotę na lekkie, pyszne i zdrowe śniadanie w wersji fit?

Dla tych, którym rano zawsze brakuje czasu i energii, HELIO proponuje prosty i smaczny, pełnowartościowy #fit posiłek: owsiankę z suszonymi owocami bez konserwantów!

Po pierwsze - ŚNIADANIE! Jest to pierwszy i najważniejszy posiłek po przebudzeniu. Ma wpływ na cały nasz dzień! Dostarcza porannej porcji energii i sprawia, że w ciągu dnia rzadziej sięgamy po słodycze. Osoby, które z niego rezygnują, częściej podjadają w ciągu dnia, później spożywają kolację, przez co są bardziej narażone na otyłość.

Śniadanie najlepiej zjeść nie później niż godzinę po przebudzeniu. Powinno dostarczać 25-30% wartości energetycznej potrzebnej w ciągu dnia. Idealnie skomponowany poranny posiłek musi zawierać przede wszystkim węglowodany złożone, błonnik i białka, ale także dostarczać składniki mineralne, witaminy czy kwasy omega-3. Prawidłowo przygotowane fit śniadanie powinno nam zapewnić uczucie sytości na ok. 3-4 godziny.

Idealnym pomysłem na #fit śniadanie, zwłaszcza dla osób bardzo aktywnych, może być owsianka z suszonymi owocami bez konserwantów. To zdrowy i pożywny #fit posiłek, który dostarczy nam energii i cennych składników odżywczych - m.in. witamin A, B6, E niezbędnych dla właściwego funkcjonowania organizmu. Dodatkowo owsianka już na dzień dobry rozkręci nasz metabolizm, dzięki czemu szybciej spalimy kalorie.

Zdrową owsiankę najlepiej przyrządzać na bazie suszonych owoców- taka cenna mieszanka dostarczy nam dużą dawkę błonnika, który ureguluje poziom cukru we krwi i zapewni na  długo uczucie sytości. Najlepiej sprawdzą się suszone owoce HELIO NATURA- na przykład żurawina, ale również morele i śliwki, które są dodatkowo źródłem witamin A i B6. Warto także wzbogacić owsiankę w pestki dyni HELIO- nie tylko dostarczą białka, ale też, podobnie jak suszone morele- witaminy E.

Pamiętaj tylko, by składniki owsianki pochodziły od sprawdzonego producenta, zwłaszcza jeśli należysz do alergików. Wówczas warto sięgnąć po suszone owoce z serii HELIO NATURA, która nie zawiera konserwantów (dwutlenku siarki i kwasu sorbowego).

#fit przepis: ZDROWA OWSIANKA by HELIO

Składniki:

  • 40 g płatków owsianych górskich
  • 10 g suszonej żurawiny HELIO NATURA
  • 5 g pestek dyni HELIO
  • 2- 3 suszone morele HELIO NATURA lub suszone śliwki HELIO NATURA


Zagotuj płatki owsiane w mleku, następnie przelej do miseczki. dodaj suszoną żurawinę, pestki dyni, pokrojone suszone morele i… gotowe!
Wskazówka: Owsiankę można urozmaicić poprzez dodanie łyżki miodu, kilka orzechów laskowych HELIO (to dodatkowe źródło witaminy E i B6!)

Uwaga! Zdrowa owsianka by HELIO to mocno energetyczne #fit śniadanie! Już o poranku wprawi nas w dobry nastrój na cały dzień :-)

Fot. Helio
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama