„Gabinety z Różową Wstążką” znów ruszają do akcji!

Kampania Avon Kontra Rak Piersi.
15 października rozpocznie się 14. edycja akcji Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzonej w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiety z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa–Centrum.

15 października rozpocznie się 14. edycja akcji Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzonej w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiety z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa–Centrum.

W tym roku Avon dofinansował aż 5 tysięcy badań USG piersi. Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 25 października będzie można skorzystać z badań w wybranych Gabinetach z Różową Wstążką, które wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Biorące udział w akcji gabinety są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Szczegółowa lista gabinetów będzie dostępna od 15 października na stronie akcji.

– Od 135 lat dajemy kobietom możliwość zdobycia niezależności finansowej i pracy na własnych zasadach, ale przede wszystkim troszczymy się o ich zdrowie i bezpieczeństwo. To dlatego została powołana do życia kampania Avon Kontra Rak Piersi oraz akcja Gabinety z Różową Wstążką. Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pomóc oraz sprawić, żeby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

– Dzięki takim akcjom jak „Gabinety z Różową Wstążką” możemy wcześniej wykrywać raka piersi u kobiet i przekonywać, że profilaktyka ma wielkie znaczenie. Cieszymy się, że od tylu lat mamy możliwość tworzenia razem z marką Avon tej ważnej inicjatywy i przekonywania kolejnych kobiet do zadbania o swoje zdrowie – mówi Ewa Grabiec-Raczak, Prezes Zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa–Centrum.

Prowadzona w Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi, pokazywanie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna, a także zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 000 badań, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Natomiast globalnie marka przekazała już ponad miliard dolarów na cele ważne dla kobiet na całym świecie, w tym właśnie na ich wsparcie w trosce o zdrowie.

Fot. Avon
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat