Gigi Hadid łączy siły z marką Reebok

Gigi Hadid łączy siły z marką Reebok, przedstawiając następny etap kampanii Be More Human.
Światowa ikona wspiera inicjatywę marki odrzucającą dążenie do doskonałości za pośrednictwem ruchu #PerfectNever.

Gigi Hadid, ikona stylu, orędowniczka fitnessu i trendseterka, dołącza do społeczności inspirujących kobiet marki Reebok jako najnowsza twarz stworzonego przez Reebok ruchu #PerfectNever; jest to silny i inspirujący apel do kobiet na całym świecie o afirmację piękna niedoskonałości, któremu przyświeca nieodłączne motto marki Reebok, jakim jest samodoskonalenie.

Gigi i Reebok wspólnie zachęcają kobiety do tego, by wykorzystywały fitness jako ucieczkę od otaczających ich negatywnych emocji, poprzez wdrożenie 3 zasad filozofii marki Reebok, która stawia na społeczne, fizyczne i mentalne korzyści płynące z fitnessu.

Będąc międzynarodową supermodelką, Hadid dobrze zna presję doskonałości, pod jaką żyją kobiety, nieustannie oceniane przez publiczność i krytyków na całym świecie.  To dzięki fitnessowi Hadid odnalazła spokój. „Trening ma dla mnie nie tylko aspekt fizyczny ale też psychologiczny. Pomaga mi uciec od hałasu w mojej głowie. Tylko wtedy mój umysł się wycisza.” - wyznaje Hadid.  „Kiedy brałam udział w zawodach sportowych, tak bardzo skupiałam się na osiągnieciu doskonałości, że trenerzy wycofywali mnie z zawodów. Skupiałam się na swoich błędach, co wywoływało kolejne potknięcia – to był efekt domina. Aż wreszcie nauczyłam się zmieniać kierunek i przedmiot mojej uwagi. Odtąd to moje pomyłki, moje niedoskonałości najbardziej mnie motywowały.”

Ucząc się jak „zmienić kierunek” i przejąć kontrolę, Hadid odkryła, że tak naprawdę to niepowodzenia i trudności pomagały jej doskonalić się, przez akceptowanie ich i wykorzystanie jako motywacji do poprawy własnych wyników. Hadid będzie teraz współpracować z Reebok, aby motywować kobiety do akceptacji ich własnych trudności i niedoskonałości poprzez afirmację ich wewnętrznej siły, charakteru i determinacji.

Chwaląc wpływ Gigi na kobiety, a w szczególności na modę kobiecą, Corinna Werkle, Dyrektor Naczelny Training Business Unit w Reebok stwierdza: „Gigi ustanawia nowe światowe standardy nowoczesnego stylu; jej zdolność łączenia mody i fitnessu inspiruje ludzi na całym świecie. Ikona mody stale przesuwa granice, nie bojąc się ryzyka i własnej inności. Współpracując z Reebok, Gigi daje siłę kobietom, zachęcając je do jak najpełniejszego wyrażania siebie poprzez śmiały i odważny styl i do akceptowania swojej wyjątkowości bez kompleksów.”

Partnerstwo Reebok i Hadid stanowi drugi etap działalności ruchu #PerfectNever. Rozpoczęła się ona w lipcu 2016 r., od wyrazistej kampanii wideo z udziałem sportsmenki Rondy Rousey.  Przejmujący materiał wideo ukazywał Rousey bez upiększeń, rozwiewając złudzenia doskonałości i zachęcając kobiety, by były najlepszymi wersjami samych siebie i uczyły się na własnych niedoskonałościach. Gigi i Reebok będą wspólnie pracować w 2016 r. i w kolejnych latach, aby dalej propagować ten komunikat.

Fot. Reebok
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat