We współczesnym centrum handlowym można odwiedzać drogerię, kompleksy kinowe, siłownie i kluby fitness czy restauracje. Na robiących zakupy czeka też szereg usług m.in. coraz popularniejsze handsfree shopping.
Na czym polega handsfree shopping?
Wspomniane rozwiązanie znane jest już mieszkańcom Europy Zachodniej co najmniej od kilkunastu lat. W Polsce handsfree shopping nie cieszy się jeszcze takim zainteresowanie, ale tę usługę można już spotkać w coraz większej liczbie galerii (np. w popularnej w Wielkopolsce Posnanii https://posnania.eu/tenants). Czym się charakteryzuje? Jej idea polega na tym, że klient ma mieć możliwość swobodnego robienia zakupów. Oznacza to, że nie musi nosić ze sobą toreb lub reklamówek z zakupami – po wyjściu z galerii może je odebrać w wyznaczonym punkcie. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Między innymi:
Jak skorzystać z handsfree shopping?
Choć regulamin handsfree shopping każda galeria ustala indywidualnie, ogólny zarys korzystania z usługi jest bardzo prosty. Przykładowo, we wspomnianej Posnanii wystarczy zgłosić w wybranym sklepie lub w punkcie informacyjnym zainteresowanie usługą. Po otrzymaniu odpowiedniego dokumentu („paszportu”) można rozpocząć zakupy – w sklepach trzeba podać swoje imię i nazwisko oraz zabrać paragon i potwierdzenie transakcji. Wybrane przez nas ubrania lub przedmioty, wystarczy odebrać na koniec w wybranym punkcie (w przypadku Posnanii jest to Premium Lounge), po okazaniu dowodu tożsamości oraz przekazanego wcześniej „paszportu”.
Jakie inne usługi mogą ułatwić zakupy?
Handsfree shopping z pewnością poprawi komfort podczas robienia zakupów. Warto mieć świadomość, że wiele galerii oferuje również inne udogodnienia usprawniające wizyty w nich. Wśród takich ulepszeń wymienić można:
Fot. Materiały zewnętrzne