Handsfree Shopping – co to takiego?

Czym jest Handsfree Shopping?
Galerie handlowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. W ich ofertach z roku na rok pojawia się więcej marek i to nie tylko tych odzieżowych.

We współczesnym centrum handlowym można odwiedzać drogerię, kompleksy kinowe, siłownie i kluby fitness czy restauracje. Na robiących zakupy czeka też szereg usług m.in. coraz popularniejsze handsfree shopping.

Na czym polega handsfree shopping?

Wspomniane rozwiązanie znane jest już mieszkańcom Europy Zachodniej co najmniej od kilkunastu lat. W Polsce handsfree shopping nie cieszy się jeszcze takim zainteresowanie, ale tę usługę można już spotkać w coraz większej liczbie galerii (np. w popularnej w Wielkopolsce Posnanii https://posnania.eu/tenants). Czym się charakteryzuje? Jej idea polega na tym, że klient ma mieć możliwość swobodnego robienia zakupów. Oznacza to, że nie musi nosić ze sobą toreb lub reklamówek z zakupami – po wyjściu z galerii może je odebrać w wyznaczonym punkcie. Takie rozwiązanie ma wiele zalet. Między innymi:

  • ułatwia robienie zakupów,
  • pomaga w połączeniu zakupów z innymi aktywnościami np. wizytą na siłowni,
  • jest bezpłatna (wystarczy upewnić się, że sklep, który odwiedziliśmy, jest objęty usługą).

Jak skorzystać z handsfree shopping?

Choć regulamin handsfree shopping każda galeria ustala indywidualnie, ogólny zarys korzystania z usługi jest bardzo prosty. Przykładowo, we wspomnianej Posnanii wystarczy zgłosić w wybranym sklepie lub w punkcie informacyjnym zainteresowanie usługą. Po otrzymaniu odpowiedniego dokumentu („paszportu”) można rozpocząć zakupy – w sklepach trzeba podać swoje imię i nazwisko oraz zabrać paragon i potwierdzenie transakcji. Wybrane przez nas ubrania lub przedmioty, wystarczy odebrać na koniec w wybranym punkcie (w przypadku Posnanii jest to Premium Lounge), po okazaniu dowodu tożsamości oraz przekazanego wcześniej „paszportu”.

Jakie inne usługi mogą ułatwić zakupy?

Handsfree shopping z pewnością poprawi komfort podczas robienia zakupów. Warto mieć świadomość, że wiele galerii oferuje również inne udogodnienia usprawniające wizyty w nich. Wśród takich ulepszeń wymienić można:

  • aplikacje mobilne dedykowane galerii – ułatwiają znalezienie poszukiwanego sklepu, pozwalają śledzić wydarzenia w centrum handlowym,
  • concierge – osoba pomagająca w robieniu zakupów,
  • opaski tożsamości dla dzieci,
  • stacje naprawy rowerów,
  • szatnie i przechowalnie bagażu,
  • collect&try – usługa umożliwia zamawianie produktów przez internet i odbiór ich w galerii handlowej, we wskazanym punkcie.

Fot. Materiały zewnętrzne




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat