Jabra - ekspert w dziedzinie produkcji słuchawek

Jak wypadła Jabra podczas Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas.
Jabra umacnia swoją pozycję eksperta w dziedzinie produkcji słuchawek podczas CES 2019.

  • 150 lat innowacyjności i wyznaczania standardów na rynku audio przenosi markę na wyższy poziom
  • Zapowiedź słuchawek Elite 85h: zaprojektowanych z wykorzystaniem technologii SmartSound - AI dla adaptacyjnych warunków dźwiękowych
  • Bezdotykowy dostęp do Amazon Alexa za pomocą komend głosowych
  • Aktualizacja słuchawek Jabra Move: wiodące bezprzewodowe słuchawki w kategorii poniżej 100 USD, nowa stylowa odsłona

CES, 6 stycznia 2019 - Na tegorocznych targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas Jabra (marka należąca do GN Audio) umacnia swoją pozycję eksperta w dziedzinie produkcji słuchawek, dzięki rozszerzeniu linii Elite oraz aktualizacji ulubionego produktu konsumentów. Firma Jabra wprowadza na rynek najnowszy zestaw słuchawkowy Elite: słuchawki Elite 85h z technologią Jabra SmartSound; ekskluzywna technologia AI dla inteligentnego adaptacyjnego dźwięku. Te najlepsze w swojej klasie słuchawki wyznaczają nowe standardy dzięki maksymalnej żywotności baterii, niestandardowym 40-milimetrowym głośnikom oraz zaawansowanej technologii połączeń 6-mikrofonowych, zapewniającej krystalicznie czysty dźwięk. Firma Jabra prezentuje także Move Style Edition, czyli nową odsłonę zestawu słuchawkowego Jabra Move.

W tym roku GN (firma matka dla Jabra) świętuje 150-tą rocznicę w dostarczaniu innowacji dźwiękowych. Od czasu, kiedy Jabra stworzyła pierwszy zestaw słuchawkowy Bluetooth dla użytkowników, ponad dwa miesiące przed konkurencją torując drogę komunikacji bezprzewodowej - zarówno w przestrzeni korporacyjnej, jak i konsumenckiej – firma nadal projektuje rozwiązania zorientowane na zaspokajanie potrzeb swoich odbiorców. Targi CES stanowią doskonałą okazję do zaprezentowania najnowszych innowacji duńskich ekspertów od dźwięku.

Elite 85h z technologią AI do inteligentnego adaptacyjnego audio
Funkcja SmartSound w Elite 85h została opracowana w oparciu o technologię pejzażu audEERING. Gwarantuje ona, że ​​dźwięk w słuchawkach automatycznie dostosowuje się do otoczenia. Niezależnie od tego, czy jesteś w zatłoczonym pokoju, czy chcesz skoncentrować się w gwarnym pociągu, SmartSound zapewni Ci najlepsze połączenia i wrażenia muzyczne. Słuchawki Elite 85h wyznaczają nowe standardy we wszystkich dziedzinach dzięki 32-godzinnej żywotności baterii (przy aktywowanym ANC), krystalicznie czystemu dźwiękowi z zaawansowaną technologią połączeń 6-mikrofonowych, 40-milimetrowym specjalnie zaprojektowanym głośnikom, zapewniającym najwyższą jakość dźwięku oraz wiodącej w branży trwałości.

SmartSound oraz całkowicie bezdotykowa obsługa Voice Assistant umożliwia szybszy i łatwiejszy dostęp do asystenta głosowego w podróży, co czyni Elite 85h najinteligentniejszymi słuchawkami ANC na rynku.

W 100% bezdotykowa obsługa z Alexą
Rozwiązanie mikrofonowe połączone z aplikacją Jabra Sound+ umożliwia w 100% bezdotykowe korzystanie z Voice Assistant. Użytkownicy nie muszą już sięgać do przycisków na słuchawkach, aby komunikować się z Alexa, Siri® lub Google Assistant ™ - aby natychmiast połączyć się z usługą, wystarczą teraz w zupełności komendy głosowe. Jabra jest jedną z pierwszych marek, które oferują tę funkcję -  umożliwiając użytkownikom dostęp do Alexa przez wypowiedzenie komendy budzącej asystenta.

Move Style Edition
Zaprojektowane dla bezprzewodowej muzyki w ruchu, słuchawki Move Style Edition zapewniają dłuższy czas pracy baterii, bo aż do 14 godzin, oferując jednocześnie ten sam wspaniały dźwięk, wygodę i lekkość, które tak uwielbiają użytkownicy. Dostępny w trzech nowych stylowych kolorach: Titanium Black, Gold Beige i Navy, Move Style Edition oferuje konsumentom ekscytującą możliwość wyboru, w zależności od stylu i upodobań.

Od czasu wprowadzenia Jabra Move w 2014 roku słuchawki te są szeroko doceniane za doskonałe brzmienie bezprzewodowe i niezrównane doznania muzyczne w kategorii poniżej 100 USD.

René Svendsen-Tune, CEO w Jabra, powiedział: "Innowacja leży u podstaw wszystkiego, co robimy w Jabra. Nieustannie dążymy do odkrywania nowych obszarów poprzez nawiązywanie partnerskich relacji z interesującymi markami, takimi jak Amazon, audEERING, Microsoft czy Red Bull, aby dostarczać konsumentom tylko najlepsze w swojej klasie rozwiązania. SmartSound jest świadectwem naszego zaangażowania w utrzymanie pozycji lidera w dziedzinie audio – niezmiennie po 150 latach prac nad dźwiękiem"

Jabra zaprezentuje także nowy model z rodziny Elite Active dla osób uprawiających sport, czyli Elite Active 45e. Te wodoodporne słuchawki zostały wyposażone w ulepszoną konstrukcję zaczepu na ucho, która nie tylko gwarantuje bezpieczne dopasowanie, ale także zapewnia długotrwały komfort noszenia. Nawet dziewięć godzin pracy na baterii zapewnia użytkownikom możliwość zrobienia całotygodniowego treningu na jednym ładowaniu.
Premiera urządzenia przewidziana jest na pierwszy kwartał 2019 r.

VA w Chinach
Firma Jabra ogłasza pełną integrację głosową (VA) z chińskimi gigantami technologicznymi Baidu, Tmall, Tencent i iFlytek. Integracja głosowa całkowicie zmienia sposób w jaki wchodzimy w interakcję z urządzeniami i doskonalimy nasze codzienne doświadczenia. Dzięki nowym integracjom Jabra udowadnia swoje zaangażowanie w pionierskie rozwiązania w Chinach, a także sprawia, że ​​doświadczenie korzystania z VA jest takie samo na całym świecie.

Dostępność i ceny:
Zestawy słuchawkowe dostępne będą w sprzedaży w Q2 w sugerowanych cenach detalicznych:

  • Jabra Elite 85h - 1299 pln
  • Jabra Move Style - 429 pln.

Fot. Jabra
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat