Jeloł! Pisz&Love

Jeloł! Pisz&Love – Lipton zachęca do dzielenia się pozytywną energią.
Lipton jest liderem na rynku herbat w Polsce.* Konsumenci doceniają jej wyjątkowy smak i aromat, a także siłę optymizmu, z którą nierozerwalnie kojarzy się marka.

Dlatego herbata Lipton jest napojem po który warto sięgnąć każdego dnia i w każdej chwili. Teraz marka Lipton przygotowała wyjątkową, akcję „Jeloł! Pisz&Love”, która zachęca do tworzenia optymistycznych haseł i dzielenia się nimi. Cel – wywołać uśmiech i radość. Główna wygrana? Najlepsze hasła trafią na oryginalne zawieszki herbaty Lipton Yellow label.

Tygodniowo przeciętny Polak wypija ok. 17 filiżanek herbaty, głównie czarnej**. Filiżanka tego napoju towarzyszy nam przez cały dzień. Wiele osób już od rana lubi delektować się jej smakiem. Po kubek herbaty sięgamy w pracy, gdy chcemy znaleźć chwilę dla siebie, uprzyjemnia nam popołudnia spędzane w gronie rodziny i przyjaciół, niejednokrotnie towarzyszy nam podczas długich chwil spędzanych na relaksującej lekturze. Gorąca – rozgrzewa – serwowana na zimno – doskonale chłodzi w upalne, letnie dni. Niezależnie od tego jak podana smakuje wyjątkowo i uprzyjemnia każdą chwilę.

Klasycznego wariantu herbaty Lipton Yellow Label nikomu nie trzeba przedstawiać, bo od dawna widoczny jest na naszym rynku. Jednak dzięki akcji „Jeloł! Pisz&Love” z pewnością grono entuzjastów wyjątkowego smaku i aromatu herbaty Lipton stanie się jeszcze większe.

Lipton Yellow Label - Twoja herbata – Twoje hasło!
Akcja pod hasłem Jeloł! Pisz&Love to konkurs dla osób pełnych pozytywnej energii, które pragną zarażać optymizmem i wprawiać innych w dobry nastrój. Aby wziąć udział w akcji wystarczy wejść na stronę www.piszandlove.pl i dać się ponieść swojej kreatywności. Zasady są proste i przejrzyste. Wystarczy stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech. Hasło, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów, skojarzenia i innowacyjność. Hasło powinno się składać z nie więcej niż 60 znaków. Tyle bowiem można umieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label. Jest o co walczyć, bo 100 zwycięskich haseł pojawi się na zawieszkach limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label dostępnej w regularnej sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku, konsumenci będą mogli wybierać spośród opakowań zawierających 25, 50, 75, 88 i 100 saszetek. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu na miasto czy długiej podróży. Warunki konkursu oraz regulamin dostępne na stronie www.piszandlove.pl.

Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca, a zebrało się ich już ponad 3768. Dobra zabawa dla wszystkich uczestników i satysfakcja dla zwycięzców gwarantowane!

* Marka Lipton jest liderem sprzedaży wartościowej w Polsce, wg danych sprzedażowych Nielsen (styczeń 2015 - luty 2016 w kategorii Herbata).

** Unilever za TNS, Habits & Experiences 2011

Fot. Lipton
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat