Kabanosy Exclusive Easy Paluszki

Opublikowano: 2019-03-13
Bestseller marki Tarczyński w kolejnej kampanii telewizyjnej
Firma Tarczyński – najsilniej rozpoznawana marka w kategorii kabanosów w Polsce, a także lider na rynku wędlin premium, 15 marca rusza z kolejną kampanią reklamową promującą swój nowy produkt.

„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI”  to kampanijne hasła klucze, dzięki którym marka wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.

Nasza najbliższa kampania jest odpowiedzią na rosnący i dynamicznie zmieniający się na rynku trend convenience. Z badań, a także z naszych obserwacji wynika, że Konsumenci mają dziś coraz mniej czasu na konsumpcję.  Nie chcą jednak rezygnować z jedzenia mięsa, ale poszukują produktu wygodnego i jednocześnie najlepszej jakości. Są otwarci na nowe smaki i formy, które w ich percepcji powinny ułatwiać im codzienne funkcjonowanie. Coraz częściej, szukając zdrowej i wygodnej przekąski mięsnej decydują się na zakup kabanosów. Dlatego też, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferujemy produkt, w nowej wygodnej formie pojedynczych paluszków oraz innowacyjnym na rynku mięsnym, stojącym opakowaniu ze struną, dzięki której łatwo go otworzyć i ponownie zamknąć. – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

Kampania tego produktu bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który w świadomości Klientów stał się już znakiem rozpoznawczym marki Tarczyński. Tym razem, w kolejnej odsłonie reklamy najdostojniejsza mieszkanka Królewskiego Dworu – Królowa Wielkiej Brytanii oraz strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób, zachwycą się nową formą Kabanosów Exclusive Easy Paluszki.

Wiosenna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży i szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie silne wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Fot. Tarczyński
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat