Kampania MVP Warderobe - „Shades of blue”

Patrycja Sobolewska twarzą włoskiej marki.
MVP Wardrobe to marka prosto z Włoch, która narodziła się z pomysłu Marii Vittorii Paolillo – światowej sławy influencerki, która doskonale odnajduje się w modzie spod znaku „dolce vita”. MVP Warderobe znane jest już szerokiemu gronu polskich Klientek, które pokochały proste, a jednocześnie nowoczesne kroje ubrań MVP.

W sezonie na wiosnę-lato 2021 stawia na odcienie błękitu. W kampanii promującej nową kolekcję wzięła udział uczestniczka 9. edycji programu „Top Model”. Oprócz klasycznych i pokochanych przez kobiety krojów, z których słynie marka – jak chociażby romantyczna sukienka z bufiastymi rękawami – w kolekcji znajdziemy takie elementy jak pasek w trzech wersjach kolorystycznych czy artystyczną koszulę rozpinaną na całej długości. Szyku zadadzą też wysokie kozaki, które możemy zestawić z mini sukienką wykonaną z tweedowego materiału.

Wszystkie elementy nowej kapsułowej kolekcji, pozwolą nam stworzyć romantyczny look nie tylko na co dzień, ale także na wieczorowe imprezy.

Fot. Krzysztof Adamek
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat