W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Karol Okrasa i Daria Ładocha w duecie

Opublikowano: 2017-02-15
Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha w duecie – Lidl rusza z nową kampanią.
Przez ostatnie lata Lidl zmieniał kulinarne przyzwyczajenia Polaków. Zwyczaje żywieniowe i gastronomiczne upodobania ulegają dynamicznym przemianom.

Lidl zawsze stara się trzymać rękę na pulsie oraz wyznacza nowe standardy. Tym razem zdecydował, że nadszedł czas na kolejny etap i rozpoczyna kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha.

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 54% Polaków interesuje się produktami o udowodnionym pozytywnym wpływie na zdrowie. Ci, którzy dbają o zdrową dietę, coraz częściej wybierają produkty bez konserwantów, barwników, wzbogacone o witaminy. Zwracają też uwagę na obniżoną zawartość tłuszczu i soli. Sięgają po produkty pełnoziarniste, bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru. Polacy są też coraz bardziej eko! Już co trzeci wybiera produkty ekologiczne, co drugi oczekuje większego ich wyboru w sklepach, a ponad 1/3 gotowa jest płacić za eko-żywność więcej. Badania pokazują, że jesteśmy głodni nowych doświadczeń. Aż 30% z nas jest ciekawych nowości i otwartych na odkrywanie. Jeszcze 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14% badanych. Dziś już 47% Polaków przywiązuje do niej wagę !

A zatem przyszedł czas na nową propozycję Lidla. Zamierzając nadal inspirować Polaków do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów w kuchni Lidl proponuje nową kampanię marketingową „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?” z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy.

„Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne – mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania ¬¬– humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia– tradycyjna czy nowoczesna? W odpowiedzi na postawione pytania pomogą dwaj ambasadorzy – dobrze nam znany Karol Okrasa i blogerka - Daria Ładocha“ – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Nową ambasadorką kampanii obok Karola Okrasy zostanie Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosłych. Swoją kulinarną filozofię przelewa na prowadzonego przez siebie bloga, a sama żyje według zasady „jesteś tym co jesz”. Jest autorką dwóch książek kulinarnych: „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”, w której opisała ulubione przepisy dla całej rodziny z uwzględnieniem aspektów zdrowia dla maluchów.

Wraz z początkiem lutego 2017 roku Lidl Polska, po półtora roku intensywnych działań, kończy kampanię marketingową „Dorota, Karol i Goście”. Poprzez tę kampanię Lidl pokazał Polakom, że gotowanie to nie tylko pasja, ale także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. W Knajpce Lidla przy wspólnym stole zasiadali pasjonaci kulinariów oraz znane osobowości ze świata show-businessu. Całe bogactwo wiedzy i pomysłów zostało ulokowane na stronie Kuchnialidla.pl, na którą zaglądać nadal mogą wszyscy miłośnicy gotowania. Kampania „Dorota, Karol i Goście” została również doceniona i nagrodzona w środowisku marketingowym – otrzymała Srebrne Effie 2016 w kategorii Retail.

„Serdecznie dziękujemy Dorocie Wellman i Karolowi Okrasie za ten czas pełen wyzwań i fascynujących historii na nowo definiujących podejście do przygotowywania potraw w polskich domach. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie” – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska

W nowej kampanii TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE? Karol zaprezentuje swoje tradycyjne przepisy w zupełnie nowy, niespotykany sposób. Karol Okrasa uwielbia tradycyjną kuchnię i zjechał całą Polskę w poszukiwaniu najlepszych przepisów. Dzięki niemu domowe obiady będą smakować jeszcze lepiej, a ludzie będą czerpać radość ze wspólnych rodzinnych posiłków oraz spędzanego razem czasu. Daria Ładocha wie, że jedzenie to nie tylko smak - jedzenie to przede wszystkim funkcjonalność. Ma pomagać w efektywnej pracy, dawać nam energię na ulubione aktywności, wspierać w zachowaniu dobrej sylwetki – a przez to czynić nasze życie lepszym i szczęśliwszym! Daria i Karol konfrontując swoje postawy i podejście do jedzenia, pomogą nam znaleźć odpowiedź na pytanie: tradycyjnie czy nowocześnie? Czy warto zmienić swoją kuchnię na nowoczesną? A może rozsądniej zostać przy tradycji? Oboje będą co tydzień inspirowali nowymi, ciekawymi pomysłami na tradycyjne i nowoczesne dania, zaś Lidl będzie dostarczał nowe produkty, odpowiadając jednocześnie na oczekiwania, trendy, diety i zwyczaje żywieniowe.

Fot. Lidl Polska
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama