Kolejna kampania Remington

Opublikowano: 2019-12-02
CURL&STRAIGHT CONFIDENCE BY REMINGTON.
Ruszyła kolejna, trzecia już, ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Tym razem bohaterem całego zamieszania jest nowa seria Curl&Straight Confidence, która na wiosnę zaprezentowała pierwsze urządzenie z serii, innowacyjną prostownico-lokówkę z unikalnie skręconymi płytkami. Pod koniec roku seria została wzbogacona o suszarkę do włosów pod tą samą nazwą.

Tegoroczna kampania „Bądź sobą po swojemu”, jest kontynuacją strategii marki, celebrującą naszą odmienność i  promującą indywidualność każdego z Nas. Remington wie, że jest wiele wersji Ciebie i masz prawo być tym kim chcesz, każdego dnia. Nie powiemy Ci jak masz żyć i jak wyglądać, ale dzięki naszym produktom dajemy Ci wolność interpretowania i wyrażania siebie. W spocie reklamowym podkreśla się indywidualizm i zmienność każdej z Nas. Marka ponownie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów, wprowadzając linię produktów, dzięki którym użytkowniczki mogą dowolnie zmienić swoją stylizację za pomocą urządzeń do prostowania i kręcenia włosów w jednym.

Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Komunikacja wspierana jest działaniami w internecie, wykorzystującymi influencer marketing, social media marketing oraz narzędzia programmatic, GDN, search, RTB. Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania public relations prowadzi magnifiCo marketing&PR consultants.

Fot. Remington
Informacja prasowa






Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat