Kolekcja z motywami serialu animowanego „Rick & Morty“

Wrangler® i Adult Swim wspólnie tworzą drugą kolekcję.
Wrangler® – światowy lider branży denimowej zapowiedział dzisiaj swój najnowszy wspólny projekt z Warner Bros. Consumer Products i Adult Swim, producentem nagrodzonego nagrodą Emmy serialu „Rick i Morty“.

Najnowsza kolekcja Wrangler × Rick and Morty będzie obejmować ubrania unisex z niewidzianymi do tej pory motywami. Podobnie jak w przypadku pierwszej kolekcji, która pojawiła się na rynku pod koniec roku 2020, ubrania będą dostępne wyłącznie na wrangler.com. Początek sprzedaży zbiegnie się z dorocznym festiwalem Adult Swim, który będzie pokazywany od 11 do 13 listopada na kanale Adult Swim na YouTube.

Serial „Rick i Morty“ przeniknął do kultury epoki i zyskał sobie popularność zarówno wśród celebrytów, jak i fanów popkultury. W roku 2020 Wrangler wypuścił na rynek swoją pierwszą kolekcję z bohaterami serialu, która wyprzedała się dwukrotnie. Kampania towarzysząca oryginalnej kolekcji Wrangler × Rick and Morty wygrała ostatnio nagrodę Adweek Media Plan of the Year Award w kategorii Najlepsze wykorzystanie technologii eksperymentalnej. Uznanie zdobyła zdobiona laserowo kurtka oraz działania marki skupiające się na problemach egzystencjonalnych podjęte podczas zeszłorocznego festiwalu Adult Swim. Współpraca nad kolekcją Wrangler × Rick and Morty zdobyła honorowe wyróżnienie w kategorii Marketing dla Biznesu, Produkty i Usługi Konsumenckie w konkursie 2021 InSpire Awards oraz Nagrodę Doskonałości – Stosunki Medialne w konkursie 2021 Bronze InSpire Awards.

„Sukces pierwszej kolekcji sprawił, że z chęcią podjęliśmy ponowną współpracę z marką Wrangler i jej fanami na całym świecie. Ubrania z rick-tastycznymi nadrukami mogą być noszone przez lata” – mówi Tricia Melton, Dyrektor ds. Klasyków oraz Filmów dla Dzieci i Młodzieży w Warner Bros. „Połączenie kultowego serialu Adult Swim z ponadczasową marką, jaką jest Wrangler, to świetna okazja, by zaproponować naszym fanom coś ekstra, co bezpośrednio nawiązuje do serialu”.

Pełna kolekcja Wrangler × Rick and Morty obejmuje cztery oryginalne modele: dwie bluzy z okrągłymi dekoltami ze 100% bawełnianej dzianiny, bluzę z kapturem ze 100% bawełnianej dzianiny i kurtkę dżinsową z laserowym nadrukiem z serialu na plecach.

„Jako kultowa marka z wieloletnią tradycją Wrangler ma długą historię w popkulturze. Cieszy nas, że możemy podbić serca nowych fanów dzięki serialowi Adult Swim „Rick i Morty” oraz organicznym wzmiankom o tym, że denim Wrangler jest niezniszczalny, nawet przez Usuwacza Planet NX-5 z 4. sezonu” – mówi Holly Wheeler, Wiceprezes ds. Globalnego Marketingu we Wrangler. „W związku z obchodami naszej 75. rocznicy, planujemy zaprosić do współpracy jeszcze więcej interesujących partnerów. Naszym celem jest połączenie westernowych korzeni marki ze współczesną kulturą, co pokaże kierunek, w którym chcemy zmierzać przez następne 75 lat”.

Kolekcja Wrangler x Rick and Morty obejmująca cztery produkty będzie dostępna na stronie internetowej marki Wrangler. Ceny wahają się od 59 do 79 $.

Wszystkie pięć sezonów serialu „Rick i Morty“ jest dostępnych w HBO GO.

Fot. Wrangler
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat