Konspol startuje z wiosenną kampanią reklamową

Przysmaki marki Konspol polecają się na wiosnę.
Wraz z początkiem maja Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą flagowe produkty marki.

Kampania obejmie kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille. Działania kierowane są do wszystkich konsumentów, którzy cenią sobie wysokiej jakości, smaczne i proste w przygotowaniu jedzenie. Komunikacja będzie prowadzona równocześnie w telewizji, Internecie oraz na nośnikach outdoorowych.

Wiosna z przytupem
Wraz z początkiem maja w głównych stacjach telewizyjnych pojawią się billboardy sponsorskie. Zaplanowano również silne wsparcie marketingowe w innych mediach - poza reklamą telewizyjną przez pierwsze dwa tygodnie potrwa kampania outdoorowa, która realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SD i BUS) w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach. Działania promocyjne będą również silnie wspierane przez social media oraz media relations. W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest wybieranie bardzo dobrej jakości produktów, a odbiorcy mogą się przekonać, że Konspol to marka z tradycjami, która dba o swoich konsumentów. To jedna z wielu kampanii zaplanowanych na ten rok.

Konspol - produkty z kurczaka
Fot. Konspol
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat