Kultowy adicolor powraca!

Współczesną wersję ikony adidas Originals prezentuje ambasadorka marki, Maffashion.
Współczesną wersję ikony adidas Originals z lat 70. prezentuje ambasadorka marki, Maffashion.

Linii adicolor nikomu nie trzeba przedstawiać. Zrodzony w latach 70. monochromatyczny koncept ubrań adidas Originals stał się znakiem rozpoznawczym kultury ulicznej. adicolor wychodzi jednak poza ramy czasowe i wraca w nowej odsłonie. Jej humorystyczną interpretację zaprezentowała ambasadorka adidas Originals, Julia Kuczyńska, czyli Maffashion.

Trzy paski, duże logotypy i jednobarwne dresy à la Franz Beckenbauer - to charakterystyczne elementy linii adicolor, które na przestrzeni lat były zapożyczane przez różne subkultury, od hip-hopu po punk. Dzięki temu produkty adicolor zapisały się w świadomości odbiorców, jako autentyczne, oryginalne i - w końcu - kultowe.

W czasach, kiedy moda stała się poważnym zagadnieniem, adidas Originals pokazuje, że… warto mieć do niej dystans. Styl, podobnie jak kolor, można interpretować na wiele sposobów. I z przymrużeniem oka! We współpracy z ambasadorką marki, Maffashion, powstały sesja zdjęciowa i wideo, w których blogerka pokazuje, że moda to także dobra zabawa. Pierwsza odsłona wiosennej linii adicolor została zaprezentowana w monochromatycznych światach: niebieskim, żółtym, czerwonym i zielonym.

Niebieski lubią niemal wszyscy. Czerwony to z kolei kolor emocji i siły. Nie da się wobec niego przejść obojętnie. Żółty to radość, zabawa i energia, zaś zielony ukłon
w stronę natury, nadzieja i nowe otwarcie. Interpretacja jest dowolna.

Fot. adidas
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat