Lay’s i gwiazdy światowego futbolu

Lay's oraz gwiazdy piłki nożnej nakręcają emocje na stadionie.
Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie marki przekąsek – Lay’s.

W pełnym energii i niecodziennych zdarzeń filmie pojawiają się największe gwiazdy światowego futbolu: Lionel Messi, Paul Pogba i Lieke Martens – tytani tego pięknego sportu. Celem kampanii jest podkreślenie ciągłości partnerstwa marki Lay's z Ligą Mistrzów UEFA, które potrwa do roku 2021.

W 60-sekundowym spocie reklamowym pojawia się sześciokrotny laureat Złotej Piłki, Lionel Messi, mistrz świata Paul Pogba oraz piłkarka roku UEFA za rok 2017 – Lieke Martens. Na kilka sekund przed pierwszym gwizdkiem do wszystkich widzów na stadionie, a także samych gwiazd futbolu, dociera kuszący odgłos otwieranej paczki Lay's. Gdy tylko na stadionie rozlega się dźwięk pierwszego chrupnięcia, wszystkie głowy odwracają się od płyty boiska i kierują w stronę paczki. Rozpoczyna się emocjonujący wyścig po pyszne chipsy w dźwiękach swinga z lat 50. Nie chcąc przegapić okazji, piłkarze przyłączają się do wyścigu i za wszelką cenę próbują zdobyć kuszącą paczkę. Pogba puszcza się w sprint przez boisko i wspina po rzędach krzeseł, Martens zrywa się z krzesła i wyskakuje przez okno studia telewizyjnego, lecz chipsa zdobywa w końcu Messi, zwisając z zawieszonej nad boiskiem kamery.

– Jak zawsze z przyjemnością biorę udział w tegorocznej kampanii Lay's. Od lat współpracuję z tą marką, która co roku niezmiennie mnie zaskakuje. Pomysł ze zwisaniem z zawieszonej nad płytą stadionu kamery, aby sięgnąć po paczkę Lay's to z pewnością niecodzienny wyczyn – powiedział Lionel Messi.

– Nagrywanie tegorocznej reklamy Lay's było niezwykłym doświadczeniem. Uwielbiam charakter marki Lay's, związaną z nią zabawę i radość, które bezpośrednio łączą się z piłką nożną. Bardzo cieszę się z udziału w kampanii i mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu fanom – powiedziała Lieke Martens.

– Z nieukrywaną radością wziąłem udział w kampanii piłkarskiej Lay's po raz pierwszy. To porywająca i pozytywna reklama, a muzyka w tle znakomicie ją uzupełnia. Po zdobyciu pierwszego chipsa nawet zaczynam ruszać się do jej rytmów – powiedział Paul Pogba.

Oprócz reklamy Lay's producenci nagrali wyjątkowe chwile na planie z każdym z piłkarzy. Nagrania zza kulis pokazują, że nawet przypadkowo pojawiająca się piłka nie jest w stanie odwrócić uwagi sportowców od pysznej paczki chipsów Lay's.

– Wiemy, że Lay's i piłka nożna zawsze łączą ludzi. W tym roku naszym celem było ukazanie jeszcze większej dynamiki zdarzeń i pokazanie, co może się stać, kiedy paczka Lay's połączy wszystkich ludzi na stadionie piłkarskim w trakcie meczu Ligi Mistrzów UEFA. Kampania podkreśla wartości Lay's i pokazuje, do czego zdolni są nawet światowej klasy piłkarze, aby zdobyć najpopularniejszą przekąskę świata – powiedziała Sebnem Erim, wiceprezes ds. marketingu żywności w PepsiCo.

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat