W pełnym energii i niecodziennych zdarzeń filmie pojawiają się największe gwiazdy światowego futbolu: Lionel Messi, Paul Pogba i Lieke Martens – tytani tego pięknego sportu. Celem kampanii jest podkreślenie ciągłości partnerstwa marki Lay's z Ligą Mistrzów UEFA, które potrwa do roku 2021.
W 60-sekundowym spocie reklamowym pojawia się sześciokrotny laureat Złotej Piłki, Lionel Messi, mistrz świata Paul Pogba oraz piłkarka roku UEFA za rok 2017 – Lieke Martens. Na kilka sekund przed pierwszym gwizdkiem do wszystkich widzów na stadionie, a także samych gwiazd futbolu, dociera kuszący odgłos otwieranej paczki Lay's. Gdy tylko na stadionie rozlega się dźwięk pierwszego chrupnięcia, wszystkie głowy odwracają się od płyty boiska i kierują w stronę paczki. Rozpoczyna się emocjonujący wyścig po pyszne chipsy w dźwiękach swinga z lat 50. Nie chcąc przegapić okazji, piłkarze przyłączają się do wyścigu i za wszelką cenę próbują zdobyć kuszącą paczkę. Pogba puszcza się w sprint przez boisko i wspina po rzędach krzeseł, Martens zrywa się z krzesła i wyskakuje przez okno studia telewizyjnego, lecz chipsa zdobywa w końcu Messi, zwisając z zawieszonej nad boiskiem kamery.
– Jak zawsze z przyjemnością biorę udział w tegorocznej kampanii Lay's. Od lat współpracuję z tą marką, która co roku niezmiennie mnie zaskakuje. Pomysł ze zwisaniem z zawieszonej nad płytą stadionu kamery, aby sięgnąć po paczkę Lay's to z pewnością niecodzienny wyczyn – powiedział Lionel Messi.
– Nagrywanie tegorocznej reklamy Lay's było niezwykłym doświadczeniem. Uwielbiam charakter marki Lay's, związaną z nią zabawę i radość, które bezpośrednio łączą się z piłką nożną. Bardzo cieszę się z udziału w kampanii i mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu fanom – powiedziała Lieke Martens.
– Z nieukrywaną radością wziąłem udział w kampanii piłkarskiej Lay's po raz pierwszy. To porywająca i pozytywna reklama, a muzyka w tle znakomicie ją uzupełnia. Po zdobyciu pierwszego chipsa nawet zaczynam ruszać się do jej rytmów – powiedział Paul Pogba.
Oprócz reklamy Lay's producenci nagrali wyjątkowe chwile na planie z każdym z piłkarzy. Nagrania zza kulis pokazują, że nawet przypadkowo pojawiająca się piłka nie jest w stanie odwrócić uwagi sportowców od pysznej paczki chipsów Lay's.
– Wiemy, że Lay's i piłka nożna zawsze łączą ludzi. W tym roku naszym celem było ukazanie jeszcze większej dynamiki zdarzeń i pokazanie, co może się stać, kiedy paczka Lay's połączy wszystkich ludzi na stadionie piłkarskim w trakcie meczu Ligi Mistrzów UEFA. Kampania podkreśla wartości Lay's i pokazuje, do czego zdolni są nawet światowej klasy piłkarze, aby zdobyć najpopularniejszą przekąskę świata – powiedziała Sebnem Erim, wiceprezes ds. marketingu żywności w PepsiCo.
Fot. PepsiCo
Informacja prasowa