LEE® świętuje 50-lecie marki Smiley®

Świętowanie z LEE w ramach nowego światowego projektu.
Aby uczcić 50. rocznicę powstania marki Smiley®, kultowa marka dżinsów Lee® połączyła siły z tym znanym na całym świecie brandem, tworząc nową kolekcję ubrań na co dzień. Nawiązując do oryginalnej kampanii Smiley® – „Take the Time to Smile” (Znajdź czas na uśmiech) – kolekcja łączy kultowe modele Lee z pozytywną energią uśmiechniętej buźki Smiley, tworząc pozytywną przesłanie w sam raz na wiosnę 2022.

Od 1972 roku Smiley® kształtuje sposób, w jaki świat wyraża pozytywność poprzez muzykę, sztukę i popkulturę, a Lee® od ponad wieku celebruje niesłabnący optymizm tych, którzy podążają własną drogą. Zainspirowana stylem z lat 70., 80. i 90. kapsułowa kolekcja Lee × Smiley zaprasza użytkowników do przyłączenia się do Szczęśliwej Rewolucji. Zaprojektowana linia ubrań przyciąga uwagę motywem klasycznej żółtej buźki Smiley, nowymi odsłonami pastelowych barw, efektem tie-dye i napisami z motto „Take the Time to Smile” oraz klasycznym denimem Lee. Całość wywołuje mnóstwo pozytywnych wibracji. Każdy najmniejszy detal doczekał się nowego wyglądu: metalowe elementy wykończeniowe, specjalnie zaprojektowana naszywka Smiley Lee i tylne kieszenie, na których teraz rozgościła się uśmiechnięta żółta buzia.

„Lee® jest podekscytowane kolejną współpracą ze Smiley i możliwością wspólnego uczczenia rocznicy tej marki za pomocą wyjątkowej kolekcji. Wyznajemy te same wartości – optymizm i oryginalność, co sprawia, że idealnie do siebie pasujemy. Świetnie jest widzieć, w jaki sposób ta kapsułowa kolekcja łączy kultowe elementy obu marek” – mówi Joe Broyles, wiceprezes ds. globalnej współpracy w Lee®.

„W ciągu ostatnich 50 lat Smiley współpracował z markami we wszystkich możliwych kategoriach – od mody przez muzykę po design, akcesoria, podróże i wiele innych. Nasz kultowy motyw z buźką miał szeroki wpływ na kulturę” – mówi Nicolas Loufrani, dyrektor generalny The Smiley Company. „Współpraca z marką Lee® jest dowodem naszego wspólnego zaangażowania w szerzenie pozytywnego nastawienia i uśmiechu”.  

W kolekcji znalazły się męskie i damskie koszulki, dżinsy, koszule, kurtki i kombinezony. Ceny wahają się od 45 do 230 dolarów. Kolekcja jest dostępna od 8 marca na stronach internetowych Lee w USA i Europie. Ponadto Lee stworzył dwa produkty kolekcjonerskie, które są dostępne wyłącznie w ramach akcji Smiley w sklepach w Galeries Lafayette na całym świecie i online, a także Nordstrom w Stanach Zjednoczonych, w wybranych punktach Pop-In@Nordstrom i online.

Smiley i Lee ogrodniczki

Fot. LEE®
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat