Legendarny fotograf współpracuje z Primark

Opublikowano: 2020-09-09
Wrześniowa kampania 2020 Primark "Time for change" "A better future" autorstwa Rankina.
Zdjęcia do najnowszej kampanii Primark Cares „TIME FOR CHANGE. A BETTER FUTURE” zrealizował Rankin, znany brytyjski fotograf portretowy i modowy, przed którego obiektywem stawali między innymi David Bowie czy Kate Moss.

Kampania prezentuje najnowsze, niezbędne każdego dnia produkty, stworzone zgodnie z filozofią zrównoważonego rozwoju, z działów odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i artykułów wyposażenia domu. Już w tym miesiącu w sklepach Primark pojawią się ponadczasowe klasyki, takie jak modna kurtka puchowa typu oversize, wykonana w co najmniej 35% z poliestru pochodzącego z recyklingu oraz dżinsy wyprodukowane z bawełny ze zrównoważonych ekologicznie upraw.

Wszystkie produkty przedstawione w kampanii zostały stworzone z ekologicznej bawełny lub materiałów pochodzących z recyklingu, które pozyskano z przetworzonych plastikowych butelek i innych odpadów plastikowych. Nowa kolekcja ponad dwukrotnie zwiększy obecną ofertę artykułów uzyskanych z materiałów pochodzących z recyklingu - aż do 40 milionów. Co więcej, liczba przyjaznych środowisku produktów wykonanych z bawełny uprawianej w ramach Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (Primark Sustainable Cotton Programme) wzrośnie do 60 milionów sztuk.

“Better Future” to kolejny krok firmy Primark w stronę ułatwienia klientom dbającym o styl, dokonywania wyborów w duchu filozofii zrównoważono rozwoju, oferując im jednocześnie niesamowite ceny. Kampanię, do której zdjęcia zrobił Rankin, będzie można zobaczyć nie tylko w witrynach sklepowych, ale również we wnętrzach wszystkich 384 sklepów Primark w 13 krajach. W ramach projektu zostaną zaprezentowane postępy marki w trzech obszarach związanych ze zrównoważonym rozwojem: jednorazowych tworzyw sztucznych, materiałów z recyklingu i bawełny pochodzącej ze zrównoważonych upraw.

Zaangażowanie Rankina, światowej klasy fotografa, który portretował takie osobistości jak Królowa Elżbieta II i The Rolling Stones, podkreśla przesłanie kampanii, że wysokiej jakości, zrównoważone produkty mogą być dostępne dla wszystkich.

Podobnie jak Primark, Rankin przykłada ogromną wagę do zrównoważonego rozwoju i przyszłości mody. Fotograf rozumie, że na dużych markach takich jak Primark, ciąży również duża odpowiedzialność, a dzięki skali swojej działalności i zasięgowi, mogą dostarczać odzież wykonaną w sposób zrównoważony szerokiemu gronu odbiorców.

Komentując swoje zaangażowanie w kampanię, Rankin stwierdził: „Jestem bardzo dumny ze współpracy z Primark przy kampanii Better Future. Zaangażowanie Primark w zmiany na lepsze jest wyrazem tego, co jest bliskie również i mojemu sercu. Decyzja o współpracy z tak dużą marką, tak otwarcie skupiającą się na zrównoważonym rozwoju, wydała mi się czymś naturalnym”.

Fot. Primark
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat