W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Letni must have: długie koszule damskie

Opublikowano: 2017-05-23
Letni must have: długie koszule damskie z kolekcji Wólczanka.
Mocne kolory, wyraziste nadruki i najlepsze materiały to główne wyznaczniki nowej mini kolekcji długich damskich koszul, która w nowym sezonie zadebiutowała w ofercie marki Wólczanka.

Promuje ją letnia sesja  z trenerką fitness i fitblogerką Adrianną Palką w roli głównej.

Koszule o wydłużonym kroju określane również mianem sukienek koszulowych to fason, który z pewnością stanie się hitem nadchodących wakacji. Oprócz Wólczanki pokochały je również gwiazdy. Długie koszule w swoich garderobach mają już m.in. Alexa Chung, Miranda Kerr i Rita Ora. Czas najwyższy dołączyć do tego grona!

Jeśli chodzi o koszule Wólczanki to ich wspólnym mianownikiem jest jedynie wysokiej jakości tkanina bawełniana, z której zostały uszyte. Oprócz tego różni je wszystko, dzięki czemu każda Klientka marki będzie miała szansę znaleźć model idealny dla siebie. Od odważnych, przykuwających wzrok nadruków rajskich ptaków, przez motywy afrykańskie czy malarskie plamy barwne aż po bardziej stonowane modele z denimu – z pewnością jest z czego wybierać. Koszule równie dobrze jak z sandałkami na obcasach prezentują się także z obuwiem sportowym. W sesji z Adrianną Palką zestawione zostały z obuwiem z aktualnej oferty marki New Balance, a osiągnięty efekt prezentuje się świeżo i jest mocno osadzony w trendach, odważnie nawiązujących do mody sportowej.

Obok modeli z bawełny w ofercie Wólczanki pojawiły się także tuniki z przewiewnej lnianej tkaniny, które doskonale sprawdzą się podczas upałów. Ich letni charakter podkreśla rękaw o długości ¾, który podwijamy w zależności od sytuacji: starannie lub bardziej nonszalancko.

Fot. Mateusz Szelc
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama