Małgorzata Kożuchowska ambasadorką AVON

Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką AVON.
Małgorzata Kożuchowska - jedna z najbardziej cenionych aktorek, polska ikona piękna i stylu została „twarzą” AVON w wyjątkowym okresie, czasie gdy marka świętuje 25-lecie w Polsce.

Wizerunek artystki pojawi się w zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej linii do makijażu AVON TRUE oraz nowego zapachu Viva La Vita.

25 lat to okres, w którym styl i postrzeganie piękna przez Polki przeszło fascynującą ewolucję. Przez cały ten czas marka AVON nieustannie rozmawiała ze swoimi klientkami – obserwowała zmiany i odpowiadała na rodzące się potrzeby nowymi kosmetykami. Przez ten okres marka współpracowała też z wieloma gwiazdami, m. in. Małgorzatą Sochą i Justyną Steczkowską. W ten wyjątkowy dla firmy rok – 25-lecie działalności w Polsce, AVON zaprosił do współpracy Małgorzatę Kożuchowską, uznaną aktorkę teatralną, filmową i telewizyjną.

„Ciesze się, że mogę dołączyć do rodziny AVON – marki, która od lat nie tylko dba o urodę milionów kobiet, ale również prowadzi wiele działań społecznych na ich rzecz. Jest symbolem piękna i niezależności. Mam nadzieję, że nasze wspólne działania spotkają się z zainteresowaniem wielbicielek tej marki  a może nawet uda nam się wspólnie dotrzeć do tych, którzy dopiero się jej przyglądają - powiedziała Małgorzata Kożuchowska.

Premierze Małgorzaty Kożuchowskiej w roli ambasadorki AVON towarzyszyć będą zakrojone na szeroką skalę kampanie promocyjne linii do makijażu AVON TRUE oraz nowego zapachu inspirowanego włoskim stylem życia Viva La Vita.
„Małgosia stała się częścią ważnej społeczności, która pragnie rozmawiać o pięknie kobiet. Jest to też społeczność, która głósno mówi o sprawach ważnych dla kobiet – profilaktyce raka piersi i walce z przemocą w rodzinie. Jesteśmy przekonani, że dzięki Małgosi, nasz głos słyszany będzie jeszcze mocniej a równolegle – jeszcze więcej Polek stanie się fankami naszych kosmetyków.” – powiedział Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.

Swoje 25-lecie AVON rozpoczyna z nową strategią „Porozmawiajmy o pięknie”. Działania promocyjne nowych kosmetyków obejmować przede wszystkim telewizję (w tym program telewizyjny stworzony dla AVON), prasę, internet, z dużym naciskiem na media społecznościowe. 6 lutego startuje szerokozasięgowa ogólnopolska kampania telewizyjna, w której emitowane będą spoty reklamowe perfum Viva la Vita z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, zrealizowane w samym sercu Rzymu. Koncepcję kreatywną spotów stworzyła agencja Santo Buenos Aires, za produkcję odpowiada agencja Indiana Productions, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Strategia „Porozmawiajmy o pięknie” została stworzona we współpracy z CPC Brand Consultants.

Fot. AVON Cosmetics Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat