Manifesto del Colore

Premiera najnowszej kolekcji Deni Cler wiosna/lato 2022.
21 stycznia w kinie KinoGram w warszawskiej Fabryce Norblina odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler wiosna/lato 2022. W wydarzeniu wzięło udział ponad sto osób – dziennikarzy, stylistów, fotografów, gwiazd. W stylizacjach od Deni Cler pojawiły się między innymi Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Więdłocha i Grażyna Wolszczak.

21 stycznia 2022 r. w warszawskiej Fabryce Norblina odbyła się premiera najnowszej kolekcji Deni Cler „Manifesto del Colore” – marka zaprezentowała propozycję na sezon wiosna/lato 2022. Wydarzenie przyciągnęło najważniejsze osobistości świata biznesu i mody – stylistów, fotografów, influencerów. Głównym punktem programu była premiera filmu promującego najnowszą kolekcję marki. Nazwa kolekcji, Manifesto del Colore”, jest nieprzypadkowa – Deni Cler w tym sezonie opowiada o potrzebie zmiany. – Moda jest sztuką niezwykle bliską człowiekowi, pozwala na ekspresję samego siebie, ubiór wpływa na to, jak się czujemy. Planując tę kolekcję wiedzieliśmy, że chcemy, żeby była optymistyczna i energetyczna. Koncentrujemy się na klientce i jej potrzebach. Relacje z kobietami, które do nas przychodzą są dla nas kluczowe. Ważne jest tworzenie społeczności. Marka Deni Cler ma lojalną grupę odbiorców. Wiemy, dla kogo projektujemy – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

Deni Cler ceniona jest przez polskie gwiazdy. Na premierze zjawiło się grono przyjaciółek marki, które na event przybyło w projektach z najnowszej kolekcji Wiosna/Lato 2022. W stylizacjach Deni Cler mogliśmy podziwiać między innymi Paulinę Sykut-Jeżynę, Agnieszkę Więdłochę, Martę Kielczyk, Grażynę Wolszczak, Joannę Racewicz, Agnieszkę Sienkiewicz, Grażynę Szapołowską, Dorotę Miśkiewicz i Karolinę Pilarczyk. Gwiazdy od lat wybierają Deni Cler zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia. „Deni Cler to świetna jakość, klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu i z pewnością każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie. Życzę marce Deni Cler rozwoju i świadomych konsumentów, a także, żeby zostawała przy tych samych trendach, co do tej pory” – komentowała najnowszą kolekcję Agnieszka Sienkiewicz. „Uwielbiam kaszmirowe płaszcze marki Deni Cler. Swój noszę cały czas i wiem, że zostanie ze mną na długie lata. Pierwsza rzecz jaką nabyłam od Deni Cler to szpilki, które nosze do tej pory” – mówiła na premierze Agnieszka Więdłocha. Aktorka na event włożyła jeansy, niebieską koszulę, a blasku całej stylizacji nadał czerwony płaszcz, narzucony na ramiona. „Lubię zarówno klasykę, jak i kolorowe, nieoczywiste zestawienia, a najchętniej łączyłabym oba te nurty. Kolory, które w tym sezonie są absolutnie piękne, wiosenne i energetyczne. Marka Deni Cler ubiera, a nie przebiera kobiety. Jest odpowiednia na wielkie wyjścia, a także na czas spędzony z przyjaciółmi” – mówiła Joanna Racewicz. Dziennikarka wybierając stylizację na event postawiła na odważne połączenie kolorów – założyła czerwony garnitur i żółty płaszcz.

Tegoroczna kolekcja stworzona jest z myślą o środowisku – Deni Cler reprezentuje nurt „slow fashion”. Wykorzystujemy wysokiej jakości biodegradowalne tkaniny, łączymy je z ponadczasowym krojem, dzięki temu ubrania służą nam dłużej niż jeden sezon. O tym, czy produkt jest zrównoważony decyduje nie tylko tkanina, lecz także cały proces jego powstawania. Kupując takie rzeczy dbamy o otoczenie, bo go nie zanieczyszczamy częstym wyrzucaniem produktów. Dbanie o środowisko to jedno z najważniejszych wyzwań na świecie nie tylko w branży mody – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.

„Manifesto del Colore” jest jedną z najodważniejszych kolekcji Deni Cler ostatnich lat pod względem kolorystyki, nawiązuje do tradycji i początków marki. Pierwsze kolekcje Deni Cler prezentowane w Polsce w latach 90. wyróżniał między innymi mocny kolor. Deni Cler słynęła ze świetnie uszytych garniturów w odważnych, niespotykanych wówczas w Polsce, barwach, które w środowisku kobiet biznesu stały się ikoniczne – odzwierciedlały nowoczesną kobietę, przyniosły świeżość, z którą Polki mogły się utożsamić. Projektanci marki, stawiając w centrum kolekcji na nadchodzący sezon kolor, ponownie zwracają uwagę na to, jak ważne jest, by mimo sytuacji na świecie odważnie i z nadzieją patrzeć w przyszłość.

Kolekcja „Manifesto del Colore” składa się z sześciu kapsuł, każda z nich będzie wprowadzana co miesiąc od stycznia do czerwca. Poszczególne linie stylistyczne, zatytułowane od nazw kwiatów, razem tworzą spójną, rozwijającą się w czasie historię. Kolorami wiodącymi w tym sezonie będą czerwień, fuksja i Błękit Al Aqua. - Prognozująca trendy Worth Global Style Network ogłosiła fiolet orchidei kolorem tego roku. To nasz motyw przewodni – mówi Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny marki. Kolekcja w eklektyczny sposób łączy ze sobą kroje formalne i casualowe, naturalne tkaniny z doskonałą formą.

Deni Cler łączy włoski design z polskim rzemiosłem. Produkcja ubrań marki ma miejsce w Polsce, dzięki czemu skracany jest łańcuch produkcji i możliwe jest zapewnienie najwyższej jakości produktów. - Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że konstruktorzy czy krawcy z naszego kraju uważani są za jednych z najlepszych w Europie. Jako marka chcemy kultywować tę tradycję i budować polski przemysł modowy – mówi Jan Kosieradzki.

Pokaz Deni Cler Wiosna Lato

Fot. DENI CLER
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat