Marka stworzona z pasji do pszczół

Pasieki Rodziny Sadowskich z szacunku dla natury.
Miłość do pszczół, szacunek dla natury oraz pasja i zaangażowanie sprawiły, że Pasieki Rodziny Sadowskich to nie tylko dom dla 50 milionów owadów, ale także niezwykła marka naturalnych produktów – miodów.

Pozyskiwane w harmonii z naturą i dbałością o pszczoły i środowisko  miody z Pasieki Sadowskich wyróżniają się nie tylko wspaniałym smakiem, ale także oryginalną estetyką opakowań, która zachwyci nawet najbardziej wymagających konsumentów. 

Historia Pasieki Rodziny Sadowskich nie sięga dalekich pokoleń, lecz jest to prawdziwa opowieść o tym, jak młodość, zapał i energię przekuć w sukces, liczony w tysiącach uli i hektolitrach najwyższej jakości  miodu.

Firmę założył Arek Sadowski, który zafascynowany pszczelarstwem,  zakupił w 2010 roku pierwsze pięć uli. Do swojej działalności przekonał rodzinę  i najbliższych przyjaciół. Dzięki ich wsparciu  w  ciągu kilku następnych lat rozwinął pasiekę, która liczy obecnie ponad 1000 uli, położonych na terenach północnego Mazowsza i Kujaw.  „Miodziarze” - bo tak o sobie mówią jej współzałożycie – każdego dnia opiekują się pszczołami, zapewniając im przyjazne warunki życia i dbając o ich dobrą kondycję. Stąd szczególny nacisk kładą na zachowania odpowiedzialne ekologicznie. W pasiekach nie stosują chemii ani antybiotyków, miód sprzedają wyłącznie w szklanych słoikach, które w wielu gospodarstwach domowych zyskują następnie drugie życie i są wielokrotnie wykorzystywane choćby do przechowywania przetworów,  a wszystkie produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku.

„W naszej pracy kierujemy się zasadą, że dziedzictwo to nie tylko to, co dostajemy od przodków, lecz także to,  co przekażemy tym, co przyjdą po nas. ” – mówi Arek Sadowski i dodaje: „Konsumenci kupujący miód od polskich pasiek sprawiają, że takie firmy jak nasza mogą rozwijać działalność,  a tym samym powiększać ilość polskich zapylaczy. Jeśli zdamy sobie sprawę, że bez pszczół   ludzkość  nie przetrwa  (a w najlepszym razie - jak szacował Einstein-  zostanie nam  tylko cztery lata życia od śmierci ostatniej pszczoły), to mam nadzieję,  że świadomi tego Polacy zaczną kupować pyszny polski miód nie tylko dla jego świetnego smaku, ale także by dać następnym pokoleniom troszkę lepszy świat”.

Marka Pasieki Rodziny Sadowskich oferuje  miody tradycyjne, takie jak: wielokwiatowy, lipowy czy gryczany,  lecz to miody z dodatkami sprawiły, że zdobyła serca konsumentów. Niezwykłe połączenia takich smaków jak:  miód z imbirem i czosnkiem, miód z miętą, kakao lub maliną oraz pełna finezji estetyka opakowań  zachwycają nawet najbardziej wymagających wielbicieli tego słodkiego przysmaku. Flagowym produktem Pasieki Rodziny Sadowskich są zestawy miodów, które klienci komponują według własnego uznania. Pakowane w stylowe kartoniki z łyżeczką i nabierakiem do miodu lub eleganckie drewniane skrzyneczki dają możliwość pełnej personalizacji, z jednoczesnym zachowaniem spójnej szaty graficznej, zgodnie z oczekiwaniami zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.

Fot. Pasieki Rodziny Sadowskich
Informacja prasowa















Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat