Moda na babeczki

Moda na babeczki z Delectą.
Muffinki, cupcakes czy po prostu… babeczki zawładnęły naszymi gustami. Pokochaliśmy małą, słodką przekąskę mieszczącą się w dłoni. W czym tkwi sekret jej popularności?

Prostota, efektowność i potencjał dla kulinarnej wyobraźni. Nade wszystko - babeczka jest modna!

Badania postaw konsumenckich, zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rieber Foods Polska SA* wskazują, że babeczki goszczą na naszych stołach bez okazji. Stały się niezobowiązującym słodkim przysmakiem na każdy dzień tygodnia, przygotowywanym spontanicznie, pod wpływem chwilowej zachcianki. Wypatrzyliśmy je w sieciowych kawiarniach i amerykańskich programach kulinarnych i… zapragnęliśmy spróbować w domu. Pieczemy je z dziećmi i dla dzieci; dla przyjaciółek i bliskich; przynosimy w formie niespodzianki na spotkania towarzyskie i kinderbale. W kawiarni chętniej sięgamy po muffiny, postrzegane jako bardziej eleganckie i wyrafinowane od codziennej i mniej efektownej, choć „naszej” i pełnej smaku babeczki.

Najczęściej wybieramy babeczki czekoladowe i jogurtowe. Chętnie eksperymentujemy z dodatkowym nadzieniem – budyniowym, dżemem, owocami czy płatkami czekolady. Z dziećmi lubimy urozmaicać wypieki, wymyślać dodatkowe dekoracje, rozwijające kreatywność i pozwalające na wspólną zabawę w pieczenie.*

Szybkość i prostota przygotowania, a co za tym idzie duża wygoda, to podstawowe zalety babeczek. Każdy, nawet najmniej doświadczony amator wypieków, może poczuć się jak mistrz cukiernictwa, przygotowując babeczki z podstawowych składników lub półproduktu. Babeczki Nadziane Delecta to doskonały pomysł na początek kulinarnej przygody i szybka alternatywa dla pracochłonnych wypieków. Wystarczy dodatek jaj, oleju i mleka, kilka minut pracy, by w papierowych papilotkach podać bliskim małe „co nieco”.

Do wielkanocnego koszyczka Delecta szczególnie poleca:

  • Babeczki Nadziane czekoladowe z budyniem waniliowym lub
  • Babeczki Nadziane owocowo z truskawkami lub
  • Babeczki Nadziane płatkami czekolady.


Producent: Rieber Foods Polska S.A.
Cena det.: od 5,70  zł,

*Informacje na podstawie wyników badań konsumenckich, zrealizowanych w 2011r  na zlecenie Rieber Foods Polska SA przez Millward Brown SMG/KRC w formie zogniskowanych wywiadów grupowych wśród kobiet w wieku 25-45 lat, mających rodziny i przynajmniej jedno dziecko w wieku 4 - 12 lat; z wykształceniem średnim +, aktywnych zawodowo; ze średnim dochodem na osobę w rodzinie.

Fot. Delecta
IP




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat