Moda na foodpairing

Moda na foodpairing – jogurty owocowo-warzywne w sklepach Lidl.
Współczesna kuchnia daje szerokie możliwości w łączeniu smaków i składników, dzięki czemu możemy przyrządzać wiele ciekawych, kulinarnych kombinacji.

Jednym z przejawów tego trendu jest foodpairing, czyli sztuka tworzenia zaskakujących i nietypowych połączeń smakowych. Dlatego we wszystkich sklepach Lidl w asortymencie stałym dostępna jest szeroka oferta jogurtów owocowo-warzywnych marki Pilos.

Sztuka łączenia smaków
Pomidor z wiśnią, marchewka z pomarańczą, papryka z truskawką czy burak z jabłkiem – to połączenia zaskakujące, które w praktyce mogą stanowić źródło ciekawych, kulinarnych doznań. Ten innowacyjny sposób dobierania smaków i składników na podstawie ich wspólnych cech, głównie aromatu czy koloru to metoda foodpairingu. Lidl podążając za trendami postanowił wprowadzić do swojej oferty jogurty owocowo-warzywne marki Pilos (1,29zł/150g/opak.). Na sklepowych półkach znalazły się 4 warianty smakowe jogurtu: pomidor i wiśnia - idealny dla każdego, kto lubi słodki smak pomidora i wyrazisty smak wiśni, jabłko i burak, stworzony z myślą o miłośnikach lekkich oraz słodkich smaków, marchew i pomarańcz – dla fanów słodko-kwaśnych wrażeń oraz papryka i truskawka – będące oryginalnym połączeniem słonego i słodkiego.

Kompozycja owoców i warzyw
Nowe jogurty owocowo-warzywne marki Pilos są gwarancją najwyższej jakości. Zostały one stworzone na bazie mleka pochodzącego od polskich producentów. Nie zawierają także syropu glukozowo-fruktozowego. Dlatego warto sięgnąć po nowe kombinacje smakowe i spróbować niezwykłych jogurtów – idealnych na przekąskę w ciągu dnia.

Fot. Lidl Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat