W kolekcji znalazły się modele ubrań damskich i męskich oraz - po raz pierwszy w historii marki – dziecięce ubranka w stylu mini me. Kolekcja damska składa się z ciepłych swetrów i kardiganów w stonowanych kolorach, dopełniają ją bluzy i T-shirty, a na każdym z produktów znajduje się wizerunek Misia Uszatka. W kategorii produktów męskich pojawiły się dodatkowo koszule, a dla najmłodszych i ich opiekunów zaprojektowane zostały specjalne świąteczne piżamy, dzięki którym cała rodzina może czerpać z dziecięcej radości, jaką przynosi sympatyczny Miś.
Poza swetrami, kardiganami i koszulami w kolekcji znalazł się także wyjątkowy, wysokiej jakości płaszcz, którego unikatowość podkreśla nie tylko ograniczona liczba sztuk, ale także nieregularnie umieszczone haftowane naszywki, które na każdym z egzemplarzy znalazły się w innych miejscach.
Miś Uszatek. Dziś staje się nie tylko miłym wspomnieniem, ale także efektownym akcentem w Twoich stylizacjach. Wyjątkowa kolekcja z Misiem o klapniętym uszku pojawiła się w sklepach stacjonarnych i online 1 grudnia!
„Kampania TATUUM x Miś Uszatek to nie tylko ukłon w stronę lokalności, ponadczasowości i jakości, ale także zaproszenie do udziału w sentymentalnej podróży do najpiękniejszych wspomnień z dzieciństwa. Jestem przekonana, że świąteczne zwieńczenie jesienno-zimowej kampanii TADAAM wprawi w dobry nastrój nie tylko tych, którzy pamiętają Misia Uszatka, ale również młodszych odbiorców” - mówi Marta Najbert-Sykulska, Dyrektor Marketingu TATUUM.
Fot. TATUUM
Informacja prasowa