Naga prawda o seksie

Bezpieczne zachownia seksualne wśród nastolatków.
W wyniku ogromnego zainteresowania konkursem Naked Box na nowe opakowanie produktów Durex, marka przygotowała serię edukacyjnych filmików pt. „The Durex Naked Box, Naked Truth”.

Dzięki nim nastolatkowie w luźny i zabawny zdobędą wiedzę na temat bezpiecznych zachowań seksualnych. W krótkich epizodach serialu opowiedziane zostanie wszystko to, o co chcieliby zapytać, a wstydzą się to zrobić.

Od czerwca do września br. na kanale marki Durex w serwisie YouTube oraz Facebook, będą umieszczane filmiki przygotowane w konwencji popularnych programów rozrywkowych. Każdy epizod został przygotowany tak, by odpowiedzieć na nurtujące młodzież pytania oraz przełamać w nich wstyd na temat rozmów o własnej seksualności. W poszczególnych odcinkach będą także obalane między innymi mity na temat seksu krążące wśród nastolatków.

Przekazywanie wiedzy na temat bezpiecznego seksu, zagrożeń, jakie niosą za sobą choroby weneryczne i edukowanie ludzi, niezależnie od wieku, to jedna z podstaw działań marki Durex. Celem filmików jest natomiast zachęcenie młodzieży do konstruktywnych rozmów wokół tematów związanych z ich seksualnością. Mają pomóc im w podejmowania świadomych i odpowiedzialnych decyzji w tej sferze życia – mówi Maja Medowska, brand manager marki Durex. Niepokojące jest to, że spada wiek inicjacji seksualnej na świecie. Według raportu Durex Global Sexual Wellbeing Survey, aktualnie jest to około 16 lat. W związku z tym, że ponad połowa młodych ludzi szuka informacji w internecie, to właśnie tu marka Durex postanowiła zcentralizować swoje działania – podsumowuje brand manager marki Durex.

Fot. Durex
IP




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat