NAJLEPSZA KSIĄŻKA ROKU 2017!

Opublikowano: 2018-02-05
NAJLEPSZA KSIĄŻKA ROKU 2017 od Impuls!
Drodzy Czytelnicy jest nam bardzo miło poinformawać i ogłosić, że w Oficynie Wydawniczej "Impuls" mamy Najlepszą Książkę Roku 2017!

31 stycznia 2018 poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji plebiscytu (finał finałów) Najlepszych książek roku 2017 organizowany przez wortal Granice.pl.

W tegorocznej edycji finału finałów roku decyzją internautów plebiscytu najlepszą książką roku 2017 w kategorii Poradniki została wyjątkowa publikacja dr Barbary Winczury pt. Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu. Po sukcesie kwartalnym plebiscytu w którym publikacja zdobyła tytuł Najlepszej Książki na lato 2017 w kategorii Poradniki tytuł Pani doktor zdobył jeszcze większy sukces zdobywając ogłaszany tytuł.

Dr Barbarze Winczurze gratulujemy ważnego wyróżnienia i tytułu: NAJLEPSZEJ KSIĄŻKI ROKU 2017!

Serdecznie dziękujemy za oddanie Waszych głosów w plebiscycie na nasze publikacje. Dziękujemy za wsparcie i sympatię dla naszych publikacji, dla autorów, dla nas.

Poznajmy zasady finału finałów: 120 książek nagrodzonych w kwartalnych plebiscytach serwisu Granice.pl („Najlepsza książka na wiosnę", „Najlepsza książka na lato", „Najlepsza książka na jesień", „Najlepsza książka na zimę") rywalizowało w 16 kategoriach o uznanie jurorów i internautów w konkursie i plebiscycie „Książki Roku 2017". W głosowaniu oddano ponad 50 tysięcy głosów.

Publikacja dr Barbary Winczury wygrała finał kwartalny lata 2017 uzyskując tytuł Najlepszej Książki na Lato 2017 a tym samym awansowała do finału finałów roku zdobywając tytuł Najlepszą Książkę Roku 2017. Zarówno w finale kwartalnym jak i finale finałów książka zdobyła w kategorii Poradniki największą liczbę głosów internautów pokonując liczne i konkurencyjne tytuły oraz zdobyła uznanie i wysoką ocenę jury plebiscytu.

Impuls poleca książkę o EMOCJACH


Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu to książka trudna, przede wszystkim ze względu na przedmiot analiz. Wywołując w świadomości hasło „dzieciństwo”, budzimy z reguły obrazy pogodne, nawet szczęśliwe. Dzieci nie powinny mieć zmartwień – kłopoty przejmują dorośli. Okres dzieciństwa, w którym w naturalnym procesie uspołeczniania poznaje się wymagania otoczenia, w silnym stopniu kształtuje zręby osobowości podstawowej. Wtedy następuje pierwsze tworzenie się obrazów świata społecznego z jego radościami i smutkami. Powstają wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach, a nawet marzenia. Wyobrażenia te są odbiciem doświadczeń dziecięcych, ich intelektualno-emocjonalnych interpretacji zdarzeń, obrazów kulturowych oraz ocen wartościujących, które słyszą i poznają. To, co się w tych latach dzieje, ma budować człowieka szczęśliwego, otwartego na ludzi, chętnego zmianom świata na lepsze, twórczego. Dzieciństwo jest wprawdzie okresem uczenia się potrzebnych umiejętności w życiu dorosłym, ale zakres i formy wybierają z troską dorośli. W dużej części przypadków tak jest, ale zarazem część dzieci z bardzo wielu powodów takiego radosnego dzieciństwa nie doświadcza. Przyczyny są różne: choroby przewlekle, deficyty rozwojowe czy niepełnosprawności, ale i takie, które z tym związane są bezpośrednio i pośrednio, a nawet wynikają całkowicie z innych przyczyn.

 

Emocje

Wywołując w świadomości hasło „dzieciństwo”, budzimy z reguły obrazy pogodne, nawet szczęśliwe. Dzieci nie powinny mieć zmartwień – kłopoty przejmują dorośli. Okres dzieciństwa, w którym w naturalnym procesie uspołeczniania poznaje się wymagania otoczenia, w silnym stopniu kształtuje zręby osobowości podstawowej. Wtedy następuje pierwsze tworzenie się obrazów świata społecznego z jego radościami i smutkami. Powstają wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach, a nawet marzenia. Wyobrażenia te są odbiciem doświadczeń dziecięcych, ich intelektualno-emocjonalnych interpretacji zdarzeń, obrazów kulturowych oraz ocen wartościujących, które słyszą i poznają. [...] Fragment Wstępu prof. dr hab. Krystyna Ferenz

O czym jest ta książka?

O emocjach dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu i o smutnym czasem życiu, negatywnych, traumatycznych doświadczeniach, niezaspokojonych potrzebach, utraconych marzeniach i nadziejach, o braku rozumienia przez bliskich...

Oficyna Wydawnicza "Impuls" poleca i rekomenduje Wszystkim Czytelnikom naszą NAJLEPSZĄ KSIĄŻKĘ ROKU 2017!

 

Oficyna Wydawnicza "Impuls"

 

poleca Impulsdr Barbara Winczura

dr nauk humanistycznych, pedagog specjalny w zakresie resocjalizacji, oligofrenopedagog, dyplomowany specjalista w dziedzinie diagnozy i terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu (ASD), diagnosta i terapeuta dzieci z trudnościami w rozwoju i zachowaniu oraz dzieci przewlekle chorych, specjalista edukacji i terapii dzieci z głęboką, wieloraką niepełnosprawnością. Jej główne zainteresowania naukowo – badawcze dotyczą: problematyki osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), wczesnego wykrywania autyzmu oraz wspomagania rozwoju małych dzieci z zaburzeniami w rozwoju, teorii umysłu w autyzmie, zarówno w aspekcie badawczym, jak i terapeutycznym, a także zaburzeń łączonych (współchorobowości) w obszarze psychopatologii rozwoju dzieci i młodzieży. Jest autorką bądź współautorką wielu publikacji książkowych oraz licznych artykułów z zakresu psychopatologii rozwoju dziecka, szczególnie zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD), zaburzeń emocjonalnych, zaburzeń w komunikacji oraz problematyki dzieci zagrożonych niepełnosprawnością rozwojową w aspekcie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju małego dziecka. Pracuje jako adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego.


poleca Impuls

 

 





Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat