Nigdy nie przepraszaj za to kim jesteś

Kobieca akcja marki Monki.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka Monki i organizacja Plan International przedstawiają limitowaną edycję bluz zaprojektowanych, aby rozpocząć dialog na temat równości wszystkich płci. Dochód z tych bluz zostanie przekazany na potrzeby kampanii równości płci prowadzonej przez Plan International, #GirlsGetEqual.

Marka Monki zachęca wszystkich, by mówili to, co myślą, nie bali się podważać stereotypów dotyczących płci i nigdy nie przepraszali za to, że są sobą. Dlatego marka Monki i organizacja Plan International stworzyły cztery bluzy z limitowanej edycji zawierające takie stwierdzenia jak „If we don’t speak up, who will?“ (Jeśli my nie odważymy się przemówić, kto inny to zrobi?) oraz „My body isn’t political” (Moje ciało nie jest przedmiotem polityki). 20% przychodów zostanie przekazanych na potrzeby kampanii Plan International #GirlsGetEqual, postulującej za siłą, wolnością i reprezentowaniem dziewcząt oraz młodych kobiet na całym świecie.

Jako marka kierująca się celem, Monki pragnie umacniać kobiety całego świata, aby one mogły umacniać świat. Wraz z naszym partnerem, organizacją Plan International, i naszą silną społecznością, jesteśmy dumni z tego, że możemy kontynuować ważny dialog na temat równości płci podczas tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet – jak i każdego dnia! - Jennie Dahlin Hanson, dyrektor zarządzająca Monki

Wraz z organizacją Plan International, marka Monki przedstawi w kanałach mediów społecznościowych szereg faktów i wskazówek, które mają pomóc społeczności w prowadzeniu dyskusji na temat równości płci, umocnić poczucie bezpieczeństwa w kwestionowaniu uprzedzeń związanych z płcią oraz informować o tym, jak zapewnić bezpieczną strefę w Internecie do prowadzenia takich dialogów. Partnerstwo ma na celu uświadomienie, że równość płci polega na uznaniu różnic między nami, zrozumieniu naszych przywilejów i wspólnej pracy na rzecz przyspieszenia procesu równouprawnienia płci.

Głównym celem marki Monki jest przyspieszenie realizacji piątego celu przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju w zakresie równości płci. Choć ONZ twierdzi, że „globalna przepaść między płciami nie zostanie zlikwidowana jeszcze przez kolejne 100 lat”, marka Monki mówi: „nie zamierzamy czekać!”.

8 marca marka Monki zaprezentuje film, który zadaje pytanie: w jaki sposób mamy osiągnąć równość płci bez otwartego występowania, bycia widocznymi i głośnego przemawiania – razem?

Bluzy trafią do sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej w dniu 8 marca.

Salute sisterhood!
Bądź odważna, bądź sobą, poczuj pewność siebie. Celem misji Monki do inspirowania młodych kobiet jest umocnienie swojej społeczności i przez to zmienianie na lepsze świata, w którym żyjemy. Niezależnie od tego, czy marka zajmuje się zrównoważonym rozwojem społecznym, prawami do decydowania o swoim ciele, zdrowiem psychicznym, menstruacją czy po prostu nowymi trendami w modzie, pragnie zainspirować każdego do wyrażenia własnego, niepowtarzalnego stylu i poczucia się wartościową osobą taką, jaką jest. Celem jest oferowanie alternatywy zarówno w przypadku wrażeń, jakie prezentują sklepy Monki, jak i wyróżniającego stylu i misji inspirowania. Niezależnie od tego, jaką rolę odegrają w szerzeniu idei siostrzeństwa — zawsze będą to wspierać.

Fot. Monki
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat